)
 )
En als er kinderen bij zouden komen (we hopen over een jaartje ofzo) gaan we ook allebei een beetje minder werken.... blijft het gezellig verdeeld!
liefs, elvira
Moderator: Moderafo's

)
 )

We kwamen er van de week wel achter dat hij alle 'mannenklusjes' meestal doet. Zoals allerlei snoeren omleggen voor internet, voor de tv enzo. Al heb ik gister dan wel gewoon zelf fotolijstjes opgehangen en doe ik de hele babykamer.
  We kwamen er van de week wel achter dat hij alle 'mannenklusjes' meestal doet. Zoals allerlei snoeren omleggen voor internet, voor de tv enzo. Al heb ik gister dan wel gewoon zelf fotolijstjes opgehangen en doe ik de hele babykamer. 

elvira (gast) schreef:@Evelien: de woonkamer AlTIJD schoon en netjes! o, wow, dat is bij ons niet langer dan pakweg een half uurtje het geval... we hebben namelijk een hele lieve grote witte hond, die - je raadt het al - ook heel erg verhaart!
Gelukkig zijn manlief en ik praktisch ingesteld en hebben we dus alleen witte tapijten ed. (voor de rest laminaat, lekker makkelijk)

[/quote]
[/quote]
 .... alleen de eerste 10 ofzo en de laatste pagina's. Het was niet mijn bedoeling weer een discussie te herhalen, vroeg het me gewoon af!
  .... alleen de eerste 10 ofzo en de laatste pagina's. Het was niet mijn bedoeling weer een discussie te herhalen, vroeg het me gewoon af!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten