Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Tja, wel jammer dat er zoveel geld met voetbal gemoeid gaat, je mag hopen dat er eerlijk gespeeld wordt,
mohamed schreef:Tja, wel jammer dat er zoveel geld met voetbal gemoeid gaat, je mag hopen dat er eerlijk gespeeld wordt,
Bambi schreef:Niet alleen in de voetbal. Kijk maar eens naar het shirt van een wielrenner.
Dat zit vol met sponsornamen, waar wij met zijn allen voor betalen.
En dat alleen omdat ze hard kunnen fietsen.
En mensen die hun leven keihard gewerkt hebben voor een hongerloontje en er keihard voor gevochten hebben dat alle voorzieningen, zoals die in de zorg, opgezet werden, moeten nu in een vieze luier rondlopen, want vaker verschonen kost te veel geld.
Ja juich maar, als de voetballers hun door sponsors betaalde shirtjes aan anderen geven, terwijl er geen geld is voor werkelijk nodige verschoning van de bejaarden.
De voetballers hebben tenminste een bal in een netje gekregen, daar zal de jeugd in de toekomst wel veel profijt van hebben.
mohamed schreef:Het gaat mij om het potje voetbal, alle onzin en corruptie er omheen gaat gelukkig aan mij voorbij maar het is wel jammer dat het allemaal zo gaat. Maar goed, we hebben weer een smoes om iets eerder dan normaal een biertje open te trekken.
mohamed schreef:Het gaat mij om het potje voetbal, alle onzin en corruptie er omheen gaat gelukkig aan mij voorbij maar het is wel jammer dat het allemaal zo gaat. Maar goed, we hebben weer een smoes om iets eerder dan normaal een biertje open te trekken.
Bambi schreef:Ja het zal morgenavond wel weer supergezellig worden. Dan zijn ze allemaal om 18:00 uur al aan het bier. En dan nog effen doorhijsen tot 23:00 uur.
Ze komen hier allemaal langs als ze uit de stad naar huis gaan, joepie..................
Nu maar hopen dat de buren ergens anders gaan kijken, dan hebben we IN de flat in ieder geval rust.
mohamed schreef:Maar wat wel positief is: ze urineren na afloop niet in je tuin.
Faramir schreef:Brazilië Mexico is 0-0 geworden. Prachtige wedstrijd.
Faramir schreef:Lekker. Ik heb de Wieckse Witte al weer koud staan.
En ja, ga je je druk maken over zaken waar je totaal niets aan kan veranderen en waar je geen enkele invloed op kan uitoefenen of ga je gewoon genieten van een potje voetbal? Ik kies voor dat laatste. Positieve energie levert zo veel meer op.
mohamed schreef:Maar wat wel positief is: ze urineren na afloop niet in je tuin.
Bambi schreef:Nee, dat is waar.................................................................HAD IK MAAR EEN TUIN!!!!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten