Moderator: Moderafo's
Dreamster schreef:Maar iedereen snapt wat ze ermee bedoelt...Ze kwetst er écht mensen mee, en dat is jammer...
Raido schreef:In Mexico en op de Fillipijnen laten katholieken zich jaarlijks aan een kruis timmeren...
Markie schreef:Wat in elk geval duidelijk is is dat iedereen een ingeschapen Godsbesef heeft.
Waarom zouden op een forum als dit anders atheïsten actief zijn?
De wens is de vader van de gedachten. Moet je is kijken als de dood daar is of ze die zonder angsten tegemoet zien. Dat zijn er maar zeer weinigen.
Iets in hun vertelt ze dat ze toch op plaatsen zoals hier moeten kijken. Wat dat is? Hetgene wat ze zelf ten allen tijden zullen blijven ontkennen.
Zuss schreef:Markie schreef:Wat in elk geval duidelijk is is dat iedereen een ingeschapen Godsbesef heeft.
Waarom zouden op een forum als dit anders atheïsten actief zijn?
De wens is de vader van de gedachten. Moet je is kijken als de dood daar is of ze die zonder angsten tegemoet zien. Dat zijn er maar zeer weinigen.
Iets in hun vertelt ze dat ze toch op plaatsen zoals hier moeten kijken. Wat dat is? Hetgene wat ze zelf ten allen tijden zullen blijven ontkennen.
Ik kan niet voor andere atheisten spreken, maar ik weet wel waarom ik hier actief ben; Ik wist niet eens van het bestaan van het refo-web af, pas na die actie van Sterre / Zoyla ben ik hier terechtgekomen. Het zou eigenlijk een eenmalige actie van mij zijn, maar ik vind het leuk om met mensen te praten die er een andere mening op na houden. Al is het maar om een beetje meer begrip te kweken voor elkaar.
Dat ik hier kom heeft niks met een zoektocht naar geloof of zingeving te maken, ik ben namelijk helemaal niet op zoek. Ik weet al heel lang wat zin geeft aan leven.
Ik vind het echt jammer dat jij mijn gevoelens en oprechtheid ontkent. In feite beweer je al op voorhand dat ik lieg.
rafaell schreef:Corine schreef:Afgezien van het feit dat atheisten eigenlijk niet bestaan
Sinds wanneer bestaan die niet? Meneer Hellenbroek mag dan wel vinden dat het 'meer een wensen dan een dadelijk geloven' is, dat wil nog niet zeggen dat het ook zo is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten