Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Yo!Yep
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Yo!Yep » 06 dec 2005 21:15

Een mooie vrouw is dus: Als je een jaar een relatie met haar heb en ze is dan nog steeds mooi, ongeacht ogen, koppie, kont, benen of iets dergelijks. Heel erg persoonlijk dus.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 06 dec 2005 23:06

= dus lelijk...nog nooit een heel jaar verkering gehad :mrgreen: :mrgreen:

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 07 dec 2005 00:03

Yo!Yep schreef:Een mooie vrouw is dus: Als je een jaar een relatie met haar heb en ze is dan nog steeds mooi, ongeacht ogen, koppie, kont, benen of iets dergelijks. Heel erg persoonlijk dus.

Wat een onzin. Dan kijk je naar haar innerlijk. Uiterlijk is absoluut subjectief. Maar toch, als een vrouw mooi is, of wat heeft, dan zie je dat, en ik zie dat al helemaal ;)

Persoonlijk ken ik 2 soorten mooie vrouwen:

1. Mooi, wat ik mooi vind: knap, stijl, lichaam, uitstraling, kleding, straalt zelfvertrouwen uit. Gedrag kan hier veel aan afdoen, of iets aan toevoegen. Arrogantie straf je af, leuk zijn juich je toe.

2. Ze moet hét hebben, qua uiterlijk. Dat is het meest belangrijke. Zo'n vrouw die je ziet en waar je spontaan verliefd op kunt worden. Uiteraard moet ze veel van punt 1 hebben, maar het is zo gaaf om iemand tegen te komen waarvan je denkt: jij kunt het zomaar eens zijn!

En natuurlijk is innerlijk belangrijker, simpel zat. Maar mensen die dat als argument aandragen wil ik 1 ding vragen: stap jij op het innerlijk af als je een meisje wilt hebben omdat ze je leuk lijkt?? (want je weet zeer zelden meer dan dat leuk lijken)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 07 dec 2005 10:53

Daar heb je een punt. Je kijkt in eerste instantie vrijwel altijd naar het uiterlijk. Tenzij je iemand al langer kent en dus al veel gepraat hebt en dus het innerlijk door en door kent en daar 'verliefd' op wordt zodat het uiterlijk een mindere rol speelt. Maar meestal val je in eerste instantie voor iemands uiterlijk en overkomen.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 dec 2005 11:03

Klopt inderdaad, ahoewel er onderandere door msn, chat en fora je nu meer kans hebt om iemand karakter eerst te kennen voordat je iemands uiterlijk kent.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 dec 2005 11:11

Raido schreef:Klopt inderdaad, ahoewel er onderandere door msn, chat en fora je nu meer kans hebt om iemand karakter eerst te kennen voordat je iemands uiterlijk kent.

Ja, dat is waar. :)
Maar kun je ook verliefd worden via msn, chat, fora e.d.? Ik geloof daar niet in eigenlijk, zelfs niet in combinatie met een foto. :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 07 dec 2005 11:20

Smurffie schreef:
Raido schreef:Klopt inderdaad, ahoewel er onderandere door msn, chat en fora je nu meer kans hebt om iemand karakter eerst te kennen voordat je iemands uiterlijk kent.

Maar kun je ook verliefd worden via msn, chat, fora e.d.? Ik geloof daar niet in eigenlijk, zelfs niet in combinatie met een foto. :)

Ben ik met je eens, maar je kunt iemand wel sympathiek gaan vinden en als je die persoon dan irl ontmoet, knap je (wellicht) minder snel af op een minder aantrekkelijk uiterlijk. Juist ómdat je iemands fijne karakter al kent... 8)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 dec 2005 11:21

Oh dat kan zeker, je kunt hopeloos verliefd zijn op een persoon die je eigenlijk nauwelijks kent, ik denk alleen dat het op die manier gewoon nooit een gezonde relatie kan zijn omdat je een totaal ander beeld schept van de persoon.. verliefd kan wel, en relatie niet.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 dec 2005 11:26

Raido schreef:Oh dat kan zeker, je kunt hopeloos verliefd zijn op een persoon die je eigenlijk nauwelijks kent, ik denk alleen dat het op die manier gewoon nooit een gezonde relatie kan zijn omdat je een totaal ander beeld schept van de persoon.. verliefd kan wel, en relatie niet.

Mm, wél na een tijdje omgang met elkaar irl. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 dec 2005 11:27

LeChat schreef:
Smurffie schreef:

Ben ik met je eens, maar je kunt iemand wel sympathiek gaan vinden en als je die persoon dan irl ontmoet, knap je (wellicht) minder snel af op een minder aantrekkelijk uiterlijk. Juist ómdat je iemands fijne karakter al kent... 8)

En daar heb je een punt, goed punt zelfs. Ben het helemaal met je eens. :)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 dec 2005 11:36

Smurffie schreef:
Raido schreef:Oh dat kan zeker, je kunt hopeloos verliefd zijn op een persoon die je eigenlijk nauwelijks kent, ik denk alleen dat het op die manier gewoon nooit een gezonde relatie kan zijn omdat je een totaal ander beeld schept van de persoon.. verliefd kan wel, en relatie niet.

Dat is dan ook geen relatie via internet, maar heb je elkaar leren kennen via internet :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 dec 2005 11:50

Raido schreef:
Smurffie schreef:

Dat is dan ook geen relatie via internet, maar heb je elkaar leren kennen via internet :)

Idd, sorry, ik had niet goed gelezen. :wink:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 23 dec 2005 11:40

Ik zat net eens wat te bekijken, maar wat onder de link 'Photo Gallery' van deze webpagina staat is best wel fraai!
(Nadat het filmpje klaar is. Kun je versnellen door op 'Movie Skip' te klikken. In dat filmpje worden trouwens ook fraaie beelden vertoond...)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 23 dec 2005 12:24

Boekenlezer schreef:Ik zat net eens wat te bekijken, maar wat onder de link 'Photo Gallery' van deze webpagina staat is best wel fraai!
(Nadat het filmpje klaar is. Kun je versnellen door op 'Movie Skip' te klikken. In dat filmpje worden trouwens ook fraaie beelden vertoond...)

Zozo boekenlezer dus dáár zit jij naar te kijken :wink: neej maar zo'n vrouw ziet er wel mooi uit! Bij ons zien sommige refo-vrouwen er uit als wandelende spoken met die mislukte make up.
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

berghut
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor berghut » 23 dec 2005 14:07

amigo schrijft

Bij ons zien sommige refo-vrouwen er uit als wandelende spoken met die mislukte make up.

ik vraag me altijd af waarom een persoon zoveel poeder e.d. moet gebruiken om iets moois te zijn. verbloemen ze iets.

Terug naar “Archief”