Rijnmond schreef:Ik zou graag naar Afrika willen gaan, maar ja God roept niet![]()
Ik dacht trouwens dat we het er al over eens waren dat de overheid de doodstraf mocht toepassen?
Overigens heb ik totaal geen behoeft aan een andere discussie. Wat mij betreft steek ik hier al te veel tijd en energie in.
als je naar afrika wilt dan ga je. dit is gewoobn een excuus. ik ga ook. ik wil ook met eigen ogen zien wat daar voor verschrikkelijks gebeurt.
(van januari tot juli met operatie mobilisatie naar zuid afrika voor bijbelschool, evangelisatie en ontwikkelingswerk)
ik ben het er niet mee eens dat de overheid de doodstraf toe mag passen. daar gaat juist deze discussie over.
als je niet wilt discuseren, dan doe je het niet.
okey, maar dan deze:
Rom 2:
"1 Natuurlijk, u veroordeelt dit alles. Maar u bent evenmin te verontschuldigen. Het oordeel dat u over anderen velt, velt u over uzelf, want de dingen die u veroordeelt doet u zelf ook. 2 Wij weten dat God hen die dergelijke dingen doen terecht veroordeelt. 3 Of denkt u soms dat u, die zelf doet wat u in anderen veroordeelt, de straf van God kunt ontlopen"