Weer even een update van Marvano, dit keer met foto weer

kijk mama ik kan al een beetje kruipen

Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:wat een leuke foto's! Echt een verschil, Anna Sofie vlak na de geboorte en nu, gaat snel hé!!
Vind het wel grappig, Eva Lynn was ruim 4 kilo en 54 cm bij dr geboorteMoet zeggen dat ik een klein babytje alleen wel wat schattiger vind hoor
Ze is meteen al zo'n beer.... maar ook ontzettend lief hoor
![]()
Marjo wat vervelend dat hij al 2x is gezakt voor zn ogentest! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er best een hele grote wereld voor hem open kan gaan met bril. Neefje van mij had ech heel slechte ogen, hij was gewoon blij toen hij zn bril kreeg, zag meteen veel meer!!!
Ik heb vandaag voor het eerst vanaf 8 tot 16:30 Sarah en Eva Lynn naar mn moeder gebracht, ik moest werken! Dat was nog nooit zo lang voor gekomen! Vond het wel vervelend om ze wakker te maken vanmorgen, volgende week moet ik nog vroeger, maar voor mezelf vind ik het wel lekkerBen dan iig wel weer om 13 uur thuis, dat scheelt weer!
paprikameisje2 schreef:
mirjam.. gefeliciteerd met je baan? welke school?? (ben een klein beetje heeeel erg nieuwsgierig!)
mirjan23 schreef:paprikameisje2 schreef:
mirjam.. gefeliciteerd met je baan? welke school?? (ben een klein beetje heeeel erg nieuwsgierig!)
dank jullie wel! ben er echt blij mee. vooral ook omdat ik er al stage heb gelopen dus niet meer echt hoef te wennen.
Op de Willem Alexanderschool in Staphorst.
marjo schreef:Zoontje is al 2 keer gezakt voor de ogentest en niet zo'n beetje ook (mama ik kan die kleine polaatjes echt niet zien). Zucht.![]()
Iemand ervaring met peueters/kleuters met brillen?
Hij is alweer 6 maandenbloempie schreef:Kwebbel, leuke foto van Marvano. Zo op z´n buik is het alweer een heel ventje zeg!
liefje schreef:lammetje schreef:wat een leuke foto's! Echt een verschil, Anna Sofie vlak na de geboorte en nu, gaat snel hé!!
Vind het wel grappig, Eva Lynn was ruim 4 kilo en 54 cm bij dr geboorteMoet zeggen dat ik een klein babytje alleen wel wat schattiger vind hoor
Ze is meteen al zo'n beer.... maar ook ontzettend lief hoor
![]()
Marjo wat vervelend dat hij al 2x is gezakt voor zn ogentest! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er best een hele grote wereld voor hem open kan gaan met bril. Neefje van mij had ech heel slechte ogen, hij was gewoon blij toen hij zn bril kreeg, zag meteen veel meer!!!
Ik heb vandaag voor het eerst vanaf 8 tot 16:30 Sarah en Eva Lynn naar mn moeder gebracht, ik moest werken! Dat was nog nooit zo lang voor gekomen! Vond het wel vervelend om ze wakker te maken vanmorgen, volgende week moet ik nog vroeger, maar voor mezelf vind ik het wel lekkerBen dan iig wel weer om 13 uur thuis, dat scheelt weer!
Kan je moeder dan niet beter bij jou oppassen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten