Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Spons schreef:je slaat de spijker op de kop , ik ga toch ook niet in mijn blote reet in urk lopen tijdens een of ander feest ? Dat men er voor uit komt dat men homo is heb ik absoluut geen moeite mee , waar ik wel moeite mee heb is als ze zich extreem uitdorsen en gek doen wat ze anders niet doen , alleen maar om aandacht te vragen
Eerst even over dat aandcht vragen: dat lijkt me ook niet ongegrond!
Verder lijkt het me niet goed om alle homo's te vereenzelvigen met die paar homo's die zich extreem uitdossen op een gaypride!! Zo ben ik niet en zo is de overgrote meerderheid niet. Maar men ziet slechta aan wat voor ogen is... Mag ik dat kortzichtig noemen?
Waarom valt niemand er trouwens over als heel veel meer hetero's zich extreem uitdossen tijdens carnaval?
Is het nou zo heel erg dat je aan sommige homo's ziet dat ze homo zijn? Van elke andere handicap vind je dat vast niet erg. Iemand die slecht ziet, zet een bril op, iemand met één been neemt een kunstbeen enz...
En overdreven gedoe? Dat vind je echt meer bij hetero's dan bij homo's!
A M E N!marina87 schreef:Nee ik snap er ook niets meer van. Homo's zijn gewoon mensen. Je ziet nu eenmaal verschil tussen man en vrouw, dat iemand punker, skater, Indisch of refo is. En dat iemand gedrag of houding van een homo irritant vind is zijn probleem, zo heb je vast ook mensen die zich aan mijn doen en laten ergeren Denkertje21.
Denkertje21 schreef:Waarom valt niemand er trouwens over als heel veel meer hetero's zich extreem uitdossen tijdens carnaval?
Smurffie schreef: Ooit beweerde je dat homo zijn geen handicap/ziekte is (waar ik het mee eens ben idd), en nu beweer je weer anders. Maar goed, het past perfect in je straatje deze reis..
Denkertje21 schreef:Nou mag ik toch niet hopen dat we de hele discussie weer opnieuw hier gaan beginnen....
Pffff... wat 7 bijbelteksten al niet te weeg kunnen brengen!
Denkertje21 schreef:Smurffie schreef: Ooit beweerde je dat homo zijn geen handicap/ziekte is (waar ik het mee eens ben idd), en nu beweer je weer anders. Maar goed, het past perfect in je straatje deze reis..
ff voor de duidelijkheid: homoseksualiteit is m.i. een afwijking van het gangbare en bij de volmaakte schepping niet zo bedoeld.
Maar dat is zo'n lange zin, dat ik het even handicap heb genoemd!
Het barst bij mij van de slakken, dus als jij met de zoutpot rond wilt gaan, heb je nog heel wat tijd nodig!
Bertus87 schreef:Denkertje21 schreef:Nou mag ik toch niet hopen dat we de hele discussie weer opnieuw hier gaan beginnen....
Pffff... wat 7 bijbelteksten al niet te weeg kunnen brengen!
is dat niet het doel van bijbeltekstenwie Jezus liefheeft, hoort geen homohuwelijk te bevestigen
Aan de tekst dat mannen die samen slapen gestenigt moeten worden is weinig te veranderen hoor.. Je kunt hooguit zeggen dat de kerken en de regering coulant zijn tov praktiserende homo's. Het mag niet, moet ik het spellen?Denkertje21 schreef:L'être extraterrestre schreef:Hoe bedoel je, ik lees voor het gemak maar even overe Bijbelteksten heen.
Nee, niet echt. Maar waarom denk jij dat er zoveel verschillende kerken bestaan? Juist! Omdat iedereen die zelfde bijbelteksten anders interpreteert.... Dat is wat anders dan er over heen lezen!
L'être extraterrestre schreef:Aan de tekst dat mannen die samen slapen gestenigt moeten worden is weinig te veranderen hoor.. Je kunt hooguit zeggen dat de kerken en de regering coulant zijn tov praktiserende homo's. Het mag niet, moet ik het spellen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten