De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 jun 2008 21:21

Ik kan het alweer niet laten.
Mn neefje had vandaag namelijk nieuwe kleren aan en zn nieuwe jasje dus jah kreeg weer kriebels om foto's te gaan maken.

Afbeelding
zn nieuwe jas: wel beetje groot maar goed mag voor een jas he:P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En nu nog vooruit komen. dat is moeilijker

Afbeelding

Afbeelding
en de laatste: wel beetje vaag, maar vond hem wel grappig
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 24 jun 2008 21:23

Leuk vlinder. En direct 3 dagen, lijkt me wel wennen, ook voor de kinderen.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 jun 2008 21:24

Evelien schreef:tsja... daar zul je naar het opvoedingstopic moeten gaan mirjan!

het was maar zo even iets wat in me op kwam, hoe jullie als moeders daar over denken...
en het kwam naar boven naar aanleiding van dit, dus om het vervolgens weer in een ander topic te gaan bespreken...... :o

heeft toch met kids te maken :P
Laatst gewijzigd door mirjan25 op 24 jun 2008 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2008 21:25

:P
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 25 jun 2008 07:40, 2 keer totaal gewijzigd.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 jun 2008 21:26

mirjan22 schreef:
Evelien schreef:tsja... daar zul je naar het opvoedingstopic moeten gaan mirjan!

het was maar zo even iets wat in me op kwam, hoe jullie als moeders daar over denken...
en het kwam naar boven naar aanleiding van dit, dus om het vervolgens weer in een ander topic te gaan bespreken...... :o

heeft toch met kids te maken :P

Dat denk ik ook wel eens als Annemiek naar school gaat, nu word ze nog heel beschermd gehouden en dan is dat ineens een stuk over natuurlijk.

De fotos zijn leuk vlinder!!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 jun 2008 21:30

@ Pol: het ligt er misschien ook wel aan op wat voor school ze komen, of dat in overeenstemming is met je eigen opvoeding enz.
Maar kan me best voorstellen dat als het anders is, of er meest ander soort mensen komen je toch bang bent voor bepaalde invloed...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 jun 2008 21:36

mirjan22 schreef:@ Pol: het ligt er misschien ook wel aan op wat voor school ze komen, of dat in overeenstemming is met je eigen opvoeding enz.
Maar kan me best voorstellen dat als het anders is, of er meest ander soort mensen komen je toch bang bent voor bepaalde invloed...

Ze komt op een vrij positief christelijke school hoor, maar er mogen ook kinderen op die bijv. geen christelijke achtergrond hebben, maar die ouders staan niet negatief tov de christelijke identiteit.
Maar er zullen kids zijn die op maandag vehalen vertellen van dierentuinen op zondag enzo of dingen op tv waar ze hier niet naar mogen kijken en op het moment ook niet naar talen.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 jun 2008 21:52

Smurffie schreef:
vlinder schreef:
Lalage schreef:Oh wat leuk vlinder! Je wilt zeker niet zeggen waar het is, want dan komen wij je massaal om advies vragen ;)

Dat wil ik best zeggen maar ik dacht dat je geen reclame mocht maken hier :mrgreen: :wink:
Een pb'tje kan natuurlijk ook 8)

Leuk!

Zit het midden in het centrum? 8)

Yep 8)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 jun 2008 21:53

trijntjejohanna schreef:je mag toch wel een naam noemen?

Quist schoenen :)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 jun 2008 21:55

pol schreef:
mirjan22 schreef:@ Pol: het ligt er misschien ook wel aan op wat voor school ze komen, of dat in overeenstemming is met je eigen opvoeding enz.

Ze komt op een vrij positief christelijke school hoor, maar er mogen ook kinderen op die bijv. geen christelijke achtergrond hebben, maar die ouders staan niet negatief tov de christelijke identiteit.
Maar er zullen kids zijn die op maandag vehalen vertellen van dierentuinen op zondag enzo of dingen op tv waar ze hier niet naar mogen kijken en op het moment ook niet naar talen.

jah kan het me voorstellen. Hadden mn ouders hier ook wel een beetje met mn jongste broertje en zusje. Die zitten namelijk nu ok op een hervormde school waar wij ook altijd gezeten hebben. Maar inmiddels is het wel iets anders geworden. Veel meer anders soort kinderen komen er en ook mag er tegenwoordig steeds meer....Grenzen worden wel iets verlengd. Maja die school zit 2 minuut fietsen bij ons vandaan en anders komen we op kwartier fietsen hiervandaan...
En aangezien iedereen er op heeft gezeten........Maar het is weleens lastig zoiets.

Zo hadden ze met koninginnedag ook spelen met het thema circus dat uitging van een dorpsvereniging, maar kregen ze op school ook bericht van. En mn ouders wilden niet dat mn broertje er heen ging vanwege dat thema, en jah mn broertje vond dat eerst niet leuk want al zn klasgenootjes gingen en dan was ie bang dat ze dat tegen hem zeiden enz.. en dat is dan wel sneu voor een ventje van 6.

En jaar geleden namen 5 leerkrachten afscheid en hadden ze ook een thema: circus met hele school. Maar toen hadden mn ouders echt wel ff zoiets van: huh dit thema nu ook al, waren dus wel een beetje verbaasd en dat snap ik ook, want had zelf ook ff zoiets van...
Laatst gewijzigd door mirjan25 op 24 jun 2008 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 jun 2008 21:56

mirjan22 schreef:Hey leuk man vlinder!!!!!! Maar vind je het niet erg om je kids 3 dagen uit handen te geven? Lijkt me best wennen....

Ik zou zelf ook bang zijn dat ze daar veel minder van het geloof meekrijgen en het 3 andere dagen zijn,
Tenminste heb keer 3 dagen meegelopen op een kdv, en jah er werd wel gebeden met kinderen, maar de begeleiders waren zelf niet christelijk en deden het dus meer ff heel snel en zo van het moet van de ouders...
Maar goed dat is mijn ervaring he. Misschien is het daar heel anders:p :wink: En kijk je er ook anders tegen aan.

Nee ik vind het niet erg om de kinderen 3 dagen uit handen te geven ( en voor Joshua en Merel is het alleen naschoolse opvang)
Eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook wel heel erg aan toe ben, gewoon iets voor mezelf en even niet alleen maar bezig met het huishouden en de kinderen ( hoewel ik natuurlijk heel dankbaar ben voor mijn 3 kinderen!)
Het kinderdagverblijf houd rekening met je achtergrond en toevallig zijn er ook veel leidsters die naar de kerk gaan en zitten er ook veel kinderen met een kerkelijke achtergrond, dus nee ik maak me er niet zoveel zorgen om.

sela

Berichtdoor sela » 24 jun 2008 21:56

pol schreef:
sela schreef:noesje is gister meegeweest naar de kerk.. :P :roll: :mrgreen:

ja heel benieuwd.

nou, natuurlijk niet zo..
ze ging achter mijn stoel hangen en riep hard door de kerk 'schommelen'
en ze viel van haar stoel met een bonk en huilde even heel hard en iedereen keek om van de bonk voordat het gehuil kwam.
en ze stond te springen op haar stoel bij het zingen..
ik wacht wellicht nog met een volgende keer..

sela

Berichtdoor sela » 24 jun 2008 21:57

vlinder schreef:
trijntjejohanna schreef:je mag toch wel een naam noemen?

Quist schoenen :)

koel! een baantje..

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 jun 2008 21:58

:)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 jun 2008 22:03

ow dat scheelt al dat je weet dat er veel zijn met een christelijke achtergrond.... en jah de een zal er ook makkelijker in zijn als de ander natuurlijk.

Quist schoenen welke vestiging dan?

Terug naar “Archief”