Merisja schreef:Die irritatie van jou is idd iets dat al langer tijd opvalt, ja. Op de één of andere manier kom je telkens zó anti GG over. Je doet erg laatdunkend over de bedankjes die er telkens weer gedaan worden in de GG. Het lijkt er op dat de GG bijna niets goed kan doen bij je. Er zijn zovéél beroepen waar voor bedankt wordt, maar je noemt nu toch alleen maar weer de GG. Volgens mij zit er gewoon een grote wrok tegen dit kerkverband achter en gaat het helemaal niet zozeer om de 'zinloosheid' van de berichten in dit topic. Maar goed, dat is mijn gevoel hierbij. Ik ben het met Heus eens: gewoon plaatsen. En als je het zinloos vindt, kijk dan gewoon niet.
Dat is nogal een stevige bewering... Ik ben NIET anti-GG (of iets wat daar op lijkt)! Het valt me gewoon op dat er ontzettend veel bedankt wordt.
Ik ben tegen de lijdelijkheid die er bij velen heerst. Maar ik ben NIET anti-GG!
Ik zie wel de zere plekken bij de GG, maar dat zien er wel meerderen. Ik zie ook de zere plekken bij andere kerken. Ook mijn eigen kerk (CGK) heeft genoeg waar iets over op te merken is. En ook dat laat ik niet na om te doen...
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!