De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 jun 2008 20:44

Iemand nog leuke tips voor de 1e verjaardag, Simon gaat er zo langzamerhand ook naar toe, maar ik heb werkelijk geen idee. Niet wat we zelf zullen geven of wat we kunnen vragen. Dus mama's wat sloeg aan op de verjaardagen?

ik heb trouwens al wel een hele leuke slinger met allemaal treintjes gekocht en een opblaasbare 1 voor op de deur, jip en janneke servetten en ballonnen, nijntje snoepzakjes. Heerlijk vind ik dat zo lekker lopen trutten voor een verjaardag. Ik moet alleen nog een leuk idee verzinnen voor op het uitnodigingskaartje. Iemand suggesties?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 20 jun 2008 20:52

rosekapje schreef:Iemand nog leuke tips voor de 1e verjaardag, Simon gaat er zo langzamerhand ook naar toe, maar ik heb werkelijk geen idee. Niet wat we zelf zullen geven of wat we kunnen vragen. Dus mama's wat sloeg aan op de verjaardagen?

ik heb trouwens al wel een hele leuke slinger met allemaal treintjes gekocht en een opblaasbare 1 voor op de deur, jip en janneke servetten en ballonnen, nijntje snoepzakjes. Heerlijk vind ik dat zo lekker lopen trutten voor een verjaardag. Ik moet alleen nog een leuk idee verzinnen voor op het uitnodigingskaartje. Iemand suggesties?

Als verjaardagskado vond ik zo'n duwfiets super. (Zo'n fiets met een stang.) Ze heeft er echt super lang plezier van gehad. Eerst duwde ik en later leerde ze zelf fietsen. En hij was heel makkelijk uit elkaar te halen, zodat ie ook altijd mee kon op vakantie.

Voor een verjaardag kies ik altijd een soort thema: vorig jaar (toen werd ze drie) had ik alles in rupsen, dit jaar in ballonnen (wilde ze zelf). Eerst een aftelkalender en ook haar feestmuts. Uitnodigingen heb ik eigenlijk nooit gemaakt, maar dat zou ik dan ook in datzelfde thema doen.

Héérlijk he die verjaardagen voorbereiden! Echt super dat wel nu twee kindjes hebben: is het twee keer per jaar dikke pret voor me!! :lol:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 jun 2008 20:57

ghe het is bij ons ook de tweede, dus zo'n fietsje hebben we al :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 20 jun 2008 21:51

zo daar ben ik ook weer eens :oops:

vorige week zijn we op vakantie geweest naar de Belgische Ardennen, heerlijk! En verder zijn we veel buiten want Sophie wil van s morgens vroeg tot s avonds laat buiten spelen.

Voor een 1e verjaardag, ik vond het ook moeilijk, wij hebben een zilveren armbandje met naam gegeven (andere was te klein geworden) en wat geld gestort op dr spaarrekening. Mss niet zo leuk maar we wisten het echt niet en speelgoed en kleertjes kreeg ze toch al zo veel dat we het zonde vonden om dan zomaar wat te kopen. Bovendien krijgt Sophie toch regelmatig wel iets kleins en van september af was het alweer bijna Sinterklaas ook.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 jun 2008 21:56

Ah mamavansophie, ik zat me juist te bedenken dat we je al een tijd niet meer hier gezien hadden :wink:

Is het niet leuk om Duplo te geven? Of een mooie kinderbijbel ofzo...

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 20 jun 2008 21:58

Sophie is helemaal weg van haar kinderbijbel, die is speciaal voor kindjes vanaf 2 jaar staat erop, maar zij vindt m nu al erg leuk. Ik weet alleen ff niet uit mijn hoofd hoe die heet (ligt op dr kamertje).
Is zeker een geslaagd cadeau!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 jun 2008 07:19

wij gaan straks naar de dierentuin in emmen! \:D/ \:D/ Tobias heeft van zn baas 2 kaartjes gekregen!! :D :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 jun 2008 15:14

trijntjejohanna schreef:wij gaan straks naar de dierentuin in emmen! \:D/ \:D/ Tobias heeft van zn baas 2 kaartjes gekregen!! :D :D

Leuk!!!! Geniet ervan!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 jun 2008 16:03

trijntjejohanna schreef:wij gaan straks naar de dierentuin in emmen! \:D/ \:D/ Tobias heeft van zn baas 2 kaartjes gekregen!! :D :D

MMmmmm lekker weer gehad niet te warm en niet te koud :D

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 21 jun 2008 16:15

rosekapje schreef:ghe het is bij ons ook de tweede, dus zo'n fietsje hebben we al :)

Bij ons is ie dus inmiddels helemaal op, dus voor de tweede gaan we waarschijnlijk weer een nieuwe kopen, dat kan dus ook :wink: Iets van buitenspeelgoed; leuk kinderbadje met speeldingen er in ofzo? Toch wel moeilijk, ja, iets leuks verzinnen...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 jun 2008 16:18

wij zijn ook weer terug van weggeweest.. een weekje op vakantie.. maar doordat julia snip verkouden is.. dus dat we weinig kunnen zijn we voor het weekend maar weer terug gegaan, ipv maandag. We kunnen nu toch niks, en ze vindt het heeeeerlijk om weer thuis te zijn..

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 jun 2008 19:41

Banaan.
Afbeelding

Fles? Nee joh, gewoon uit een beker.
(Wordt helemaal wild als ze een beker ziet, wil daar per se uit drinken.)
Afbeelding

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 21 jun 2008 19:50

Leuk AG! Vindt ze fruithap lekker?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jun 2008 09:03

liefje schreef:

eigenlijk was het te warm :lol:

maar we hebben het wel leuk gehad!! het was er erg druk!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 jun 2008 10:20

trijntjejohanna schreef:
liefje schreef:

eigenlijk was het te warm :lol:

maar we hebben het wel leuk gehad!! het was er erg druk!

Oooh in de vlindertuin cker :P

Terug naar “Archief”