Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 jun 2007 07:04

MissF schreef:Omdat andere soorten van lijnen niets hielpen, en ik toch echt minimaal 2, maximaal 4 kilo kwijt wil, ga ik maar Sonja Bakkeren. Maar gelukkig met mn moeder samen, dat scheelt al enorm, dan doen we lekker samen zielig ;)
(zoals elke morgen yoghurt eten, bleeeh) Ik kan me sowieso niet exact eraan houden omdat ik vaak op mijn werk mee eet en dan gewoon eet wat de kok kookt :) Maar ik ga mn best doen. Wie weet over 2 of 3 weekjes... ;)

Sterkte meid!!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 18 jun 2007 07:49

Heey MissF, het lijkt net alsof het erg is om met yogurt te ontbijten. Ik verving eerst ook alle mini-ontbijtjes door brood. Maar mijn moeder zei dat ik het gewoon moest proberen. Dus ik ontbijt nu wat SB zegt en dat gaat echt heel goed. Meestal mag je dan na een yoghurt ontbijt al snel weer ontbijtkoek ofzo eten.
Heb net 1 plak ontbijtkoek op als ontbijt en het gaat prima :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 jun 2007 15:46

Pff, dag 1 was prima te doen, k heb sowieso geen echte trek gehad, maar dat heb ik al weken niet meer, in zoete dingen enzo.
Maar die honger, vreselijk. Ik heb gewoon het gevoel dat ik continu een lege maag heb, een naar gevoel.
En yoghurt als ontbijt kan op mijn werk niet, dat mogen de jongeren niet, dus ik ook niet. Dus heb ik een klein beetje aangepast, en als ontbijt een glas melk (ipv yoghurt) en 1 cracker (ipv liga evergreen van tussendoor) en dan als tussendoortje de appel van het ontbijt.

Het werkt wel enorm goed om het samen te doen, zeg! Dan is het best lollig, kijken wie het het langst volhoudt ;)
Ben benieuwd, ik hoop wel dat ik aan het eind van de week wat kwijt ben...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 18 jun 2007 15:59

Ja werkt idd veel beter samen. Ik doe het ook samen met mijn moeder en dan weet je gewoon dat je erop wordt aangesproken als je iets neemt wat niet 'mag'.

Wat jij doet Femke is goed. Je mag binnen de dag zelf de verschillende producten wisselen. maar je mag niet de lunch van dag 1 in combinatie met het diner van dag 2.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 jun 2007 21:24

Hier wil het totaal niet :?. Ben in totaal nu iets van 3 kg kwijt. Vraag niet in hoeveel tijd :P. Het ging de laatste paar weken best goed, kon goed van al het 'lekkers' afblijven, af en toe was het nog wel ff lastig. Magoed ik kreeg hoop. Maja heb op dit moment erg last van spanning en stress. Andere jaren viel ik daardoor meestal erg af of erg aankomen...... enja nu helaas aankomen :oops:. Heb de hele dag honger, heb ik net gegeten ff daarna heb ik alweer honger. Ben net n vergiet! Wat ik qua avond eten naar binnen schuif heb ik in geen jaren gedaan. Of ik eet heel veel of na een paar happen staat alles me tegen, breekt het zweet me uit en kan ik wel stoppen met eten want word anders alleen maar beroerder.

Tijdens de 'vergiet-uren' probeer ik wel wat richting de gezondere kant te eten zoals appels en stop meestal iets van een pakje sultana's in me tas. Daarbij heb ik erg last van zuurbranden, waardoor ik eigenlijks steeds iets in me mond 'moet' hebben, omdat het zuur zo bitter is :roll:, kauwgom helpt maar heel ff, dus is het vaak iets van een zoet zuurtje waar ik dus lang op kan zuigen. Maja tzijn wel weer snoepjes :|

Grr..... ik baal zow gigantisch.
Wat de toekomst brengen moge........

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 21 jun 2007 08:54

mmm, dat klinkt niet erg fijn... ik zou niet weten wat dat zou kunnen zijn. als je 3 maaltijden en 3 tussendoortjes eet dan zou dat in principe genoeg moeten zijn. wellicht kun je naar een diëtiste gaan (kost wel wat geld maar dan weet je wat er aan de hand is en hoe je geen vergiet gevoel meer hebt)

succes ermee!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 jun 2007 09:10

Hier op het moment min 6 kilo. De laatste kilo heb ik ruim 2 weken over gedaan maar vooruit. Nog 0.9 te gaan en ik zit weer op het gewicht van mijn trouwen. :D

Succes iedereen. Geef niet op als het even wat minder gaat. Komt wel weer goed. 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 09:12

In omvang ben ik veel kwijt, maar kilo's gaan niet zo hard, echt vaag wel.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 jun 2007 09:14

rosalie83 schreef:In omvang ben ik veel kwijt, maar kilo's gaan niet zo hard, echt vaag wel.

:idea: Gaat meteen even centimeten. :D

Ik weet ook niet hoe dat kan Rosalie, maar de omvang is wel het belangrijkste natuurlijk. Die kilo's zie je niet. :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 09:17

jamillah schreef:
rosalie83 schreef:In omvang ben ik veel kwijt, maar kilo's gaan niet zo hard, echt vaag wel.

:idea: Gaat meteen even centimeten. :D

Ik weet ook niet hoe dat kan Rosalie, maar de omvang is wel het belangrijkste natuurlijk. Die kilo's zie je niet. :wink:
Nou Inderdaad, ik ben er ook blij mee hoor! :P
Maar inmiddels had ik wel verwacht dat er ook meer kilo's af zouden zijn.
'k Ben een paar weken behoorlijk ziek geweest en nu zie je die botten in je hals weer fatsoenlijk (hoe heten die ook al weer :| ) 8) :P

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 jun 2007 09:23

Geen idee hoe die botten heten.. Bij herbalife meten ze toch ook je vetpercentage? Misschien ligt daar het antwoord dat je vet weg gaat en je spieren zwaarder ofzo?

Heb even gecentimeterd en ben nu in 7 weken 34 centimeter kwijt. Leuk hé. 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 09:27

jamillah schreef:Geen idee hoe die botten heten.. Bij herbalife meten ze toch ook je vetpercentage? Misschien ligt daar het antwoord dat je vet weg gaat en je spieren zwaarder ofzo?

Ja, klopt! En dat is ook erg leuk, want ik zat dus niet meer in het gezonde gedeelte zeg maar :mrgreen: Al gauw weer wel, maar dan helemaal aan de bovengrens en ik ga steeds meer naar het midden, en dat is fijn. Want dat is ook gewoon beter voor je health!

34 :shock: Dat is veel! Heb je op de 'officiele' plekken gemeten? Want als je op 100 plaatsen meet, dan zijn het natuurlijk veel cm's 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 jun 2007 09:29

'k Ben een paar weken behoorlijk ziek geweest en nu zie je die botten in je hals weer fatsoenlijk (hoe heten die ook al weer Neutral )

Slotje....eh, sleutelbeen :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 jun 2007 09:35

rosalie83 schreef:
jamillah schreef:Geen idee hoe die botten heten.. Bij herbalife meten ze toch ook je vetpercentage? Misschien ligt daar het antwoord dat je vet weg gaat en je spieren zwaarder ofzo?

Ja, klopt! En dat is ook erg leuk, want ik zat dus niet meer in het gezonde gedeelte zeg maar :mrgreen: Al gauw weer wel, maar dan helemaal aan de bovengrens en ik ga steeds meer naar het midden, en dat is fijn. Want dat is ook gewoon beter voor je health!

34 :shock: Dat is veel! Heb je op de 'officiele' plekken gemeten? Want als je op 100 plaatsen meet, dan zijn het natuurlijk veel cm's 8)

Toen ik herbalife gedaan hebt moest ik het ook doen. Ik dacht dat ik de plaatsen aardig onthouden had:

Hals/ borsten/ taille/ buik/ heupen/ bovenarmen/ bovenbenen. Klopt dat?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 jun 2007 09:37

Smurffie schreef:
'k Ben een paar weken behoorlijk ziek geweest en nu zie je die botten in je hals weer fatsoenlijk (hoe heten die ook al weer Neutral )

Slotje....eh, sleutelbeen :wink:

Oh ja, hahaaaa dat bedoel ik :)

jamillah schreef:Toen ik herbalife gedaan hebt moest ik het ook doen. Ik dacht dat ik de plaatsen aardig onthouden had:

Hals/ borsten/ taille/ buik/ heupen/ bovenarmen/ bovenbenen. Klopt dat?

Ja die plaatsen, en ook nog precies onder je borsten.
Nou man, dat is dan echt veel, super man! Maar dat is toch wel 2 maten denk ik?

Terug naar “Archief”