Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Petra777
Luitenant
Luitenant

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Petra777 » 27 apr 2011 16:14

mw schreef:@ Petra: heb over een gekoppel-geralateerd onderwerp gedroomd ja. Te erg voor woorden :mrgreen:

vertel, nu ben ik wel erg nieuwsgierig...
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 apr 2011 16:51

mw schreef:@ Mohamed: ik leg het je nog wel eens uit;)

Dank je wel!

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 29 apr 2011 16:27

Petra777 schreef:vertel, nu ben ik wel erg nieuwsgierig...

ik ook al :P :oops:

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 apr 2011 16:43

Hehe...

Ik was getrouwd :mrgreen:

(maar helaas was het een flinke koortsdroom, dus de logica was ver te zoeken)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 29 apr 2011 16:46

voor een koortsdroom in combinatie met dit topic, nog helemaal zo slecht nog niet :)
Was het een bekende? o en ben je al weer wat opgeknapt?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 apr 2011 17:15

Voor mij was het een bekende ja, maar niet op liefdesgebied. Het grappige was eigelijk nog, dat ik in de nacht erna het vervolg te dromen kreeg. Misschien wil het me wel wat zeggen :-k

Lief dat je er naar vraagt! Helaas nog steeds niet opgeknapt. Zolang ik geen koorts heb voel ik mij redelijk, maar 's avonds komt toch steeds weer de koorts opzetten. :roll:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 29 apr 2011 17:18

Misschien is het wel een teken.....je weet het nooit.

Hopelijk knap je snel helemaal op en dan maar eens met je aanstaande afspreken :P.

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 29 apr 2011 20:14

mw schreef:Voor mij was het een bekende ja, maar niet op liefdesgebied. Het grappige was eigelijk nog, dat ik in de nacht erna het vervolg te dromen kreeg. Misschien wil het me wel wat zeggen :-k

Lief dat je er naar vraagt! Helaas nog steeds niet opgeknapt. Zolang ik geen koorts heb voel ik mij redelijk, maar 's avonds komt toch steeds weer de koorts opzetten. :roll:

sterkte

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 apr 2011 10:24

Petra777 schreef:Hopelijk knap je snel helemaal op en dan maar eens met je aanstaande afspreken :P.

Ik dacht dat jij niet bijgelovig was? :mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 apr 2011 10:25

mw schreef:Lief dat je er naar vraagt! Helaas nog steeds niet opgeknapt. Zolang ik geen koorts heb voel ik mij redelijk, maar 's avonds komt toch steeds weer de koorts opzetten. :roll:

Niet om je ongerust te maken, maar als het langer aanhoudt zou ik toch even langs de dokter gaan.

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 30 apr 2011 10:48

mohamed schreef:Ik dacht dat jij niet bijgelovig was? :mrgreen:

Ben ik ook niet, maar wel gelovig :D. dromen kunnen ook van God komen...

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 03 mei 2011 23:37

De koppelaars zijn écht weer uit hun winterslaap ontwaakt... Kreeg vanavond weer een 'leuke vriend' aangeboden 'die precies bij jou zou passen'. :lol: Heb het aanbod om 'iets te regelen' vriendelijk doch zeer beslist van de hand gewezen. [-X Mijn spontaniteit zakt op door anderen gearrangeerde ontmoetingen-met-een-hoger-doel hard richting vriespunt. 8) Laat mij maar gewoon ongedwongen mensen ontmoeten zonder dat er meteen besloten moet worden of het om een potentiële bruidegom gaat...

Het argument was dit keer trouwens: wat jammer dat jij nog vrijgezel bent, je zou zo'n goede moeder zijn. Dat vond ik wel een originele & lieve motivatie. ;)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 04 mei 2011 08:54

filia schreef:De koppelaars zijn écht weer uit hun winterslaap ontwaakt... Kreeg vanavond weer een 'leuke vriend' aangeboden 'die precies bij jou zou passen'. :lol: Heb het aanbod om 'iets te regelen' vriendelijk doch zeer beslist van de hand gewezen. [-X Mijn spontaniteit zakt op door anderen gearrangeerde ontmoetingen-met-een-hoger-doel hard richting vriespunt. 8) Laat mij maar gewoon ongedwongen mensen ontmoeten zonder dat er meteen besloten moet worden of het om een potentiële bruidegom gaat...

Het argument was dit keer trouwens: wat jammer dat jij nog vrijgezel bent, je zou zo'n goede moeder zijn. Dat vond ik wel een originele & lieve motivatie. ;)

ik kan er helemaal mee inkomen.
ik zeg zelf tegenwoordig: ik wacht gewoon tot een jongen op mij verliefd word

mohamed

Berichtdoor mohamed » 04 mei 2011 09:08

Het is en blijft simpelweg de goede treffen en daarom sta ik open om te daten, want daten is weten net als meten! :)

JHM
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JHM » 04 mei 2011 09:13

mohamed schreef:Het is en blijft simpelweg de goede treffen en daarom sta ik open om te daten, want daten is weten net als meten! :)

Mohamed, het lijkt me handig een korte omschrijving of wat kernwoorden van jezelf aan te vullen. Dan hebben de dames enige informatie alvorens ze reageren op deze oproep :lol:
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Terug naar “Archief”