Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maneah
Sergeant
Sergeant

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Maneah » 16 mei 2014 13:58

Ja, de voorspellingen zijn goed Liefie. Mooie temperaturen voor een buiten-verjaardag :-)
Geniet er van morgen!
Nog gefeliciteerd met F's verjaardag, Jannoek! Leuk cadeau, houten speelgoed is idd mooi!
Ik ben er ook fan van, het is sterk en gaat ook lang mee.
We hebben hier nog veel wat van manlief is geweest, en dat ziet er allemaal nog heel goed uit!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 mei 2014 14:59

Jannoek schreef:ja klopt, vorig jaar van zn opa en oma gehad ;-). combineert goed met zn treinbaan. ik ben fan van houten speelgoed..

Ik ben ook fan, maar vrees dat er toch het nodige plastic in huis gaat komen nu :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 mei 2014 20:09

Gefeliciteerd Jannoek met F!

Liefie gefeliciteerd alvast! fijne dag morgen!!

ik ben ook fan van houten speelgoed... maar ja op een gegeven moment maken ze hun eigen keus en hebben ze liever wat van plastic dingen en ik heb zoiets van: prima, als jij daar zo blij van wordt! Zolang het maar niet superveel lawaai maakt :mrgreen: :mrgreen:

Kinderarts:
van zowel Matteo als Milan is er een buikfoto gemaakt.. van Matteo moeten we de ontlasting opvangen ( 2 keer ) ... 1 keer moeten we het opsturen naar het centrum infectieziekten in leeuwarden en die andere moeten we terugbrengen naar het ziekenhuis van drachten.. dat onderzoeken ze op calprotectine.. Als dat in hoge mate aanwezigheid is, dan wijst dat op een chronische darmontsteking... Ze vermoeden dat hij chronische obstipatie is en dat hij zal moeten leren leven met vaak buikpijn enzo.. De vraag is ook of hij ooit helemaal zindelijk zal worden.
Ook Milan zijn ontlasting moeten we opvangen, dat wordt onderzocht op parasieten en nog wat .. Ook moeten we met Milan naar een dietist. Zijn gewicht is nog in het groene, maar hij is zo mager .. Ik moet ook zeggen dat zijn gewicht altijd hoger is geweest dan hij eruit ziet.. op het cb zeiden ze een keer hij is te zwaar, maar waar het zit geen idee?! .. Dat heb ik nu dus ook, alleen dan andersom, zijn gewicht is dan misschien goed, maar ik vind hem er slecht uitzien.. hij is echt, echt mager nu ..

Het duurde wel erg lang allemaal.. we zaten 1 uur en 3 kwartier in het kamertje! (En mijn moeder in de wachtkamer met Manoël :shock: ) Maar goed ze namen de tijd.. eerst kwam er een dokter in opleiding voor het hele verhaal, daarna moest hij overleggen en kwam hij terug met de kinderarts... op zich was ik wel blij dat de kinderarts in opleiding het eerste stuk deed, want de kinderarts was een buitenlands,... niet dat ik iets tegen buitenlanders heb, maar ze kon niet eens fatsoenlijk nederlands praten en dat vind ik superirritant.. Het gaat om iets belangrijks en als je dan je arts amper verstaat, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.. maar goed, gelukkig was er de arts in opleiding :wink:

Over een week belt de arts uit het UMCG voor uitslagen voor Manoël, dus dat schiet nu ook op!! En die dag gaan we ook heerlijk een weekje op vakantie.. even lekker niks, alleen maar genieten!!!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 mei 2014 20:16

is dat dan verder nog nooit enorm onderzocht? de ontlasting van de kids? ook niet dagelijks kweeks afnemen een dikke week lang oid? Of meerdere weken achter elkaar?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 17 mei 2014 07:33

Klinkt allemaal niet erg fijn, hopelijk komt er nu wat meer uit. Afwachten wat ze van Manoël zeggen.

Over dat gewicht, hier een jongentje dat met de BMI in het oranje zit, zolang ze maar levendig zijn is er, vind ik, niets ergs. Denkt de GGD soms iets anders over maar dat boeit ons niet. Maar goed, hij is altijd zo geweest.

Ik zat later te denken, ondergewicht valt niet in oranje maar geel, foutje dus

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 18 mei 2014 20:15

Afgelopen week gingen we hier voor het eerst naar het zwembad, ze hebben alle drie geen diploma en nou voor deze ene keer mochten we binnenkomen, omdat het rustig was, maar dat mocht eigenlijk alleen met 2 volwassenen. Nou ja, we mochten alleen voor het touwtje. Dat bleek dus een miezerig rotstukje en een klein pierenbadje, daar mochten ze ook in. Zat er een baby lekker in het diepe gedeelte en ik zei: Kijk jullie mogen niet, jullie zijn nog te klein, maar die baby wel, die heeft al een c-diploma. Ooooooh... :lol:
Nou dan niet, vandaag maar een ander zwembad opgezocht. Was iets verder, maar prachtige buitenbaden met een mooi park en speeltoestellen en geen mens die ergens om zeurde. Heerlijk. Ik vroeg me al af hoe we dat gingen doen deze zomer, nou zo dus. 'Het is hier het paradijs' zei de oudste.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2014 21:55

hier een mannetje wat onder de grens zit, maar jah.. wanneer is hij ziek... als hij mega hoge koorts heeft speelt hij nog... hij was een paar dagen wat jammerig, warm... maar viel toen ineens weg.. twee drie keer... bleek hij een enorrrrrme mega ooronsteking te zitten!! ach, ik heb em wel eens gevoelt en gedacht, oh, warm, maar zolang hij zit te spelen.. en alleen wat meer pieperig is, trek ik niet meteen aan de bel.

De huisarts gaf weer opnieuw aan dat m een gevaarlijk mannetje is, hij gedraagt zich niet ziek,, terwijl dit wel echt degelijk het geval was, we hebben dit al een aantal keer eerder gezien.

WE zijn verder nog steeds aant nderzoeken... we wachten wel weer af...

Oh boerin, wat gek, zwemvleugeltjes om en dan kan er weinig gebeuren, je bent er toch de hele tijd bij!
Hier de jongeste gewoon ook in het diepe, mag trouwens ook niet overal :)!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 19 mei 2014 10:29

Gisteren is I rene gedoopt. We hebben een mooie dienst gehad.

Afbeelding
Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 19 mei 2014 15:34

Mooi hoor JPC, gedoopt door opa! Bijzonder!!!
Time flies when you have none!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 mei 2014 18:44

Inderdaad heel bijzonder! Mooie doopkaart!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 19 mei 2014 19:01

Van harte gefeliciteerd met de doop Jeepeecee.
Ik zag dat de predikanten geruild hadden van kansel. :wink:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 mei 2014 09:46

Klopt idd, hele ruil zo, maar het is idd wel bijzonder dat opa irene kon dopen.
Afbeelding

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 20 mei 2014 10:11

jeepeecee schreef:Klopt idd, hele ruil zo, maar het is idd wel bijzonder dat opa irene kon dopen.

Ja ontroerend Jeepeecee. Jullie hebben prachtige namen uitgekozen.
Een hele rijkdom zo he, 3 prachtige dochters? :D

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 20 mei 2014 14:13

Mooi en bijzonder JPC! En wat leuk, J onathan is ook de 11e gedoopt door zijn opa :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 21 mei 2014 08:47

Gefeliciteerd met F en N! Alweer 3, een leuke leeftijd!

Gefelicteerd met de doop van Irene!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Terug naar “Archief”