mw schreef:
@ Judith: hoe ist nu? Ben je echt van plan om deze week 5 dagen te gaan werken? Hoe reageerden je directe collega's op je depressie?
Kan heel kort wezen; ben hartstikke moe, en voel me gesloopt...
Ik moet het officieel wel, maar denk niet dat ik het ga trekken, heb vanmorgen telefonisch contact gehad met de arbo-arts,maar hij kan niks zolang hij mij niet gezien heeft

Afd.hoofd zegt of doet ook niks...
Vanmiddag bleek ik opeens alleen op de groep te staan ivm ziekte, met dat ik de telefoon pakte om m'n afd.hoofd te bellen dat ik weigerde om de dienst te draaien, belde ze zelf al, en ik heb haar gezegd dat het vadnaag érg beroerd gaat (vanmorgen mn man opstaande voet ontslagen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
) en ik heb dr gezegd dat als ze me alleen zou laten draaien, dat ik de afdelingen dan op zou bellen dat ze de bewoners maar weer op moesten halen, want ik ga écht niet alleen staan.
Toen heft ze m'n collega uit de les gehaald, en die is na 'schooltijd' bij mij gekomen, en heeft geholpen met de maaltijd, en de vaatwasser in en uitgepakt...
Maar ik ben nu echt geradbraakt...Op't moment zelfs duizelig, maari k weet niet of het daar van komt....
Morgen moet ik een vroege dienst, maar ik heb besloten m'n emoties gewon te laten gaan, en niks meer tegen te houden, laat ze het maar merken...Ik vind het heel sneu tegenover m'n collega, maar ik ben bang dat ik het morgen niet langer trek, en als het dan niet gaat, meld ik me voor de res van de week ook ziek...maar dan staat m'n colega 4 dagen lang, alleen op de groep, ivm ziekte...
M'n collega's begrijpen het over het algemeen niet dat ik nog rondloop op 't werk, maar als ik de situatie met m'n afd.hoofd uitleg hoor je ze dr niet meer over, en lijkt alles 'oke'.
M'n afd.hoofd had n collega gevraagd hoe het vorig week op de afdeling ging, en zij had gezegd dat het 'zoals normaal ging'...Ze zei niks gemerkt te hebben....Terwijl ik met overdragen al zat te janken...En ik zo sloom als wat was, en ik was gewoon echt sjaggerijnig...En dan nog niks gemerkt hebben...Zelfs een stagiaire vreog me of het alemaalw el goed met me ging...
Dus op collega's hoef ik ook niet te rekenen(behalve een paar dan..)
Oh ja...w.b. terminale patienten; het is bij mij vooral PG wat ik mee maak, maar dat gebeurt niet vaak, ik heb 1x een vrouw gehad, zij geloofde niet, niemand was bij haar, alleen ik, en ik denk nog vaak aan de 'doodsangsten' die zij had...Bidden mét haar kon niet meer, maar ik heb in mezelf wel gebeden voor haar...Oh wat was dat erg om te zien...Het duurde 'maar' 3 kwartier, maar het waren wel hele heftige....