Zeker als het gevaar oplevert voor het kind, hete thee op tafel, zware bloempotten. Etc. Ik vertik het trouwens om mijn hele huis dusdanig te verbouwen dat ze nergens meer aan kùnnen komen. Ze leren het maar gewoon dat sommige dingen niet voor kinderhandjes bestemd zijn. Natuurlijk staat die peperdure vaas

niet binnen handbereik en als we koffie drinken vraag ik wel of iedereen zelf even naar zn eigen mok kijkt. Er zitten haakjes op de (kast) deuren en beschermers in de stopcontacten etc etc maar verder moeten ze gewoon overal van af blijven vind ik. En als ik een tik geef, zelden trouwens, Gerlinde is nu 16 maanden en nog geen tik gehad, dan is het op dat moment echt wel nodig en heeft dat niets met mijn gevoel te maken.
Al die ophef van pedagogische bladiebla. Wacht maar gewoon even tot je ze zelf hebt en praat dan weer verder. MissF, ik ken je ouders natuurlijk en sja die zijn wel een uitzondering op de regel wat ik natuurlijk alleen positief bedoel, je moeder is een prachtmens!
Nou ik geloof dat ik er nu wel genoeg over gemekkert hebt, een ieder doet het toch op zijn eigen manier en weet zelf het beste voor zijn eigen kids, toch?