Dus.. iemand al gevonden die em wil komen halen. Dus als die komt , issie weg! We zien wel wat ons de tijd zal leren... Ben blij als ik straks weer lekker twee dagen kan gaan werken! al is het maar twee weken, hoop snel om meer

Moderator: Moderafo's
parkiet schreef:
AJL, C is wel lang ja, mijn oudste is over 3 maanden twee en is ongeveer 80 cm (zij is wel klein trouwens).
654321 schreef:Ik vind dat ons kindje van nog geen 1,5 jaar zóó weinig slaapt...! Pff, ben er zelf moe van.
Hij sliep (sinds hij op 1 slaapje over is, vanaf ong. 12maanden) meestal van 20.30u-07.00u. Dit vond ik al weinig in vergelijking met onze anderen.
Maar nu is hij sinds ong. een maand steeds om half6-6uur wakker. Nu hebben wij hem vorige week steeds wat later naar bed gebracht (tussen 21u-21.30u) en nu is hij steeds rond half7 wakker.
Wat raar is; hij is overdag prima te spreken, bijna beter dan ooit te voren.
Maar het is toch niet normaal als een kleintje zo weinig slaapt?? Herkennen mensen dit? Zou je er wat aan kunnen doen? We laten hem wel eens liggen maar dan maakt hij onze anderen ook wakker. Ligt ook niet rustig; is erg ongeduldig om er uit te komen. En hij gaat ook niet weer slapen, is echt klaarwakker en vrolijk.
Overdag slaapt hij zo'n 1-2uur, na het middageten.
Tips?
Ps. het lijkt mij ondertussen heerlijk om een kind te hebben die gewoon 11/12u per nacht slaapt......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten