Over snoep e.d.: Ik ben niet panisch o.i.d. wat snoep betreft, verbied het ook niet overal en altijd. Maar thuis vind ik het niet nodig. Ze vraagt er ook niet om, dus waarom zou ik het doen. Als ze bij mij komt en verlekkerd kijkt als ze om kaas of fruit vraagt... ben ik gek als ik wat anders geef. Ze is bijna 2,5 jaar en ze kan nog lang genoeg van alles binnen krijgen als ze eenmaal naar de peuterspeelzaal of basisschool gaat. Tot haar 2e mocht ze echt niets geen snoep. Bij een ander vind ik het nu niet zo'n probleem.
Ik denk ook dat het moeilijker wordt wanneer je meer kinderen hebt. Als de oudste al wel krijgt wordt het lastig om het een ander kind van 2 te verbieden lijkt mij.
@Galateia: Ik ben ook verzot op M&M

royalweddings: heerlijk, al die hoeden, schoenen en jurkjes. Soms wilde ik dat ik vaak van dit soort huwelijken had. Heerlijk shoppen op die manier. Want voor gewone feestjes is het vaak te luxe. Ik heb van die jurkjes die ik bij een bepaalde bruiloft aankan en daarna nooit meer aantrek omdat het dan 'te' is...