Maar het is wel een moeilijke zaak. Ik denk dat je echt met Gods hulp heel sterk kan worden om de je vlees te weerstaan. Maar als je eenmaal een deur op de kier hebt gezet, dan gaat het snel fout.
ik denk dat het voor sommige mensen inderdaad beter is om de tv de deur uit te doen. Waarmee ik nu dus niet zeg dat ik beter ben dan al die andere mensen. Ik vertik het om mij op de kop te laten zitte doo rmijn vlees. Ik ga het gevecht aan met de hulp van GOd! en dat werkt!
Soms val ik 'uit de geest' zoals dat zo mooi heet en dan zap ik het liefst het hele net af en blijf ik het liefst bij de meest foute beelden hangen.
Ik ben er bij mij zelf van overtuigt dat het probvleem niet begint in de beelden die op de tv zouden kunnen komen, maar in mijn psyche zeg maar. OP zo'n moment voel ik ik me alleen of sjagarijnig of depri en dan kan niets me meer schelen. En toch voel ik dan dat God aan me trekt: niet doen!!! Maar deze eigenwijze jongen doet het op zo'n moment meestal helaas wel!!!
Gelukkig is er vergeving en mag ik steeds bij God terug komen. En hoe meer ik probeer met God te leven (zie mijn onderschrift) hoe meer ik ook Gods aanwijzingen voel. En ik dus eerder op de rem kan stappen.
Als ik buiten loop en ik denk ineens: oeps, mooie vrouw, hebbuh? dan kan ik die gedachten al eerder stoppen! Ook kwaadheid en alle andere dingen die niet van God zijn kan je eerder stoppen als je dicht bij God leeft.
Leven met God is zo ongelooflijk spannend!