In mijn grote onwetendheid van de vrouw zou ik ook wel graag eens het maagdenvlies willen zien. Zonder seksuele, maar met religieuze interresse.
Is dat in religieuze zin een verboden verlangen? Is 'het ontbloten van haar schaamte' al een daad van overspel of losbandigheid of kan dat wel volgens jullie?
Is het in religieuze zin een verboden verlangen? NEE
Is 'het ontbloten van haar schaamte' al een daad van overspel of losbandigheid? JA
Die laatste ja, is om het simpele feit, dat je ten eerste tegenwoordig maar een geschikt naslagwerk hoeft open te slaan en je hebt wat je aan het zoeken was. Wat overigens toch wel de eerste logische gedachte is als je iets dergelijks wilt weten. Daarbij is het niet bij elke vrouw hetzelfde en met persoonlijk onderzoek zou je niet eens een objectief beeld krijgen, waar je dus niks op kunt baseren.
En ten tweede(vooral), 100% zekerheid van een niet eerder plaatsgevonden gemeenschap kun je nooit hebben, vooral om de al genoemde redenen en zelfs zonder tampons/turnen etc. kan het al gedaan zijn met dat vlies

Daarbij is het toch te ziekelijk voor woorden, als je al instemt met de gedachte om met iemand te trouwen, dat je dan nog gaat vragen..."heej ik wil eerst controleren of je nog maagd bent".
Die rotzak die bij zijn dochter heeft liggen rommelen, moet gewoon zijn ballen d'raf gehakt krijgen, want hij vond het zelfs lollig om in de bak te zitten, en heeft in geen enkel zin een straf ondergaan. Zoals je zegt Torenspits die straf is veeeeel te laag.