[quote="ManOnFirehoe kom je erbij dat amerika zich de baas van de wereld voeld? ik hoor het overigens wel vaker, maar volgens mij ruik ik enige jaloezie, omdat ze zoveel welvaart en macht hebben.
daar naast is amerika het land met verhoudingsgewijs de meeste christenen.

[/quote]
Welvaart en macht??? macht o.k. maar welvaart... man hou toch op dat land heeft een ongeloofelijk schuld.. en de werkloosheid is vet hoog..
En Jaloezie... ik denk dat wij juist blij moeten zijn met zoveel vrijheid..
Ik heb veel vrienden in Amerika wonen.. o.a. in NYC.. en die zeggen zelf ook allemaal dat wij het veel beter hebben. Je gaat daar de cel in als je een sigaret rookt op straat. Wat zeggen ze ook alweer Land of the free?, er klopt niks van hun rechtsysyeem. Mensen met een plastic lach. Nee bedankt.. ik hoef helemaal niks van dat land..
En ik sta er helemaal achter als iemand zegt dat zij zich de baas over de wereld vinden...
Het land met de grootste afval uitstoot dat is het... en maar schijt aan wat de rest van de wereld vind.
En er wonen inderdaad heel veel christenen.. die worden lekker dom gehouden door de Amerikaanse propoganda machine .. Ik walg ervan als ik elke zondag ochtend die programma's zie op t.v. in een of andere super kerk.. met dat slappe gelul.. iedereen maar ja knikkken.. terwijl ze een president steunen die een en al oorlog predikt!.
Hahaha als ik er zo over nadenk.. zijn ze eigenlijk bezig met hun eigen Jihad.. Ik heb het al eerder gezegd.. maar het zal mij niks verbaen als ze Iran ook aanvallen in de komende 4 jaar.
Echt.. ze zijn zelf de grootste oorzaak van het terrorisme..
Het is een mooi land.. met leuke producten.. maar een hele foute mentaliteit..