winter en verliefd

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 06 nov 2004 19:02

winter is zeker erg belangrijk m.b.t. verliefd worden.
... winter=wintersport=snowboarden....
en verliefd worden op een jongen die niet van wintersport houdt :roll:

... winter=wintersport=kei veel leuke jongens op de piste=heel gezellig 's avonds. (met jouw WIJN erbij Aragorn!!)
Time flies when you have none!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 nov 2004 19:21

Sterretje schreef:... winter=wintersport=kei veel leuke jongens op de piste=heel gezellig 's avonds. (met jouw WIJN erbij Aragorn!!)

Dank, dank, eindelijk erkenning! 8)

Shrike
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Shrike » 06 nov 2004 19:21

Snowfever?

jvwingerden56
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jvwingerden56 » 08 nov 2004 21:40

he hebben hier een echte wintervakantie-fanaat :mrgreen:

Rapidootje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Rapidootje » 17 nov 2004 14:59

Hm, ik heb hartje zomer verkering gekregen, en ik moet zeggen dat ik de winter toch ietsje minder geschikt vindt. Wij wonen vlakbij het strand, dus eerst gingen we elke avond (als we bij elkaar waren) naar het strand. Nu is het daar vaak te koud en/ of te nat voor, dus dan kunnen we gezellig bij pappie en mammie in de kamer gaan zitten :?. Ze vinden het niet zo geweldig als we op mijn/ zijn kamer zitten, en in de auto is het na een uurtje ook wel erg koud. Dus goeie gesprekken voeren en ongestoord knuffelen wordt wat lastiger :(.
God is able
to do so much more
then we can ever
pray or realize
(Ef. 3:20)

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 25 nov 2004 11:40

Lijkt me heerlijk, nu aan het strand lopen met je vriendin, genieten van de zee en van elkaar, zou ik ideaal vinden, maar das smaken.

Maar je kunt dus nooit een goed gesprek met je vriendin hebben begrijp ik, of heb je soms wel even tijd om haar eens te knuffelen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
What a wonderfull girl!!

Rapidootje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Rapidootje » 25 nov 2004 12:38

Nou, wij wonen langs de Waal, dus das niet echt de zee. En als het droog is, is het inderdaad geweldig om langs het strand te lopen, maar als het flink regent of waait en je bent een uurtje aan het strand, dan vind je het echt niet leuk meer!
We (mijn vriend en ik ;) ) hebben wel regelmatig goede gesprekken, maar das dan meestal in de auto (of via skype, das telefoneren via internet). En om nou de hele avond in de auto te gaan zitten... Dat wordt op een gegeven moment ook wel koud.
Voor knuffelen hebben we inderdaad wat minder gelegenheid nu. Soms gaan we toch gewoon even naar zijn of mijn kamer, of we zitten in de auto, maar echt ideaal is het niet. Maar we hebben niet te klagen hoor :). Nog een paar maandjes, dan is t weer zomer...
God is able

to do so much more

then we can ever

pray or realize

(Ef. 3:20)

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 25 nov 2004 14:20

als het regent niet nee, maar als het alleen waait, lijkt me geweldig!!! Kheb alleen geen vriendin :( :cry: :cry: :( :|
What a wonderfull girl!!

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 25 nov 2004 15:54

Rapidootje schreef:Voor knuffelen hebben we inderdaad wat minder gelegenheid nu. Soms gaan we toch gewoon even naar zijn of mijn kamer, of we zitten in de auto, maar echt ideaal is het niet.

Is dat ook niet een probleem van de ouders, als je je kinderen niet te mogelijkheid geeft om elkaar ook geestelijk en persoonlijk (dus niet lichamelijk) te leren kennen? Ze snappen zelf toch ook wel dat je als stelletje soms behoefte aan hebt om te praten? Ik denk dat je daar ook gewoon eerlijk over moet zijn naar je ouders en ze vraagt waarom ze het niet willen. Als jullie echt behoefte hebben om alleen te zijn, zodat je met elkaar kunt praten, dan kun je als ouders dat toch niet verbieden? Ik dnke dat dat te maken heeft met 'hoe goed vertrouw je je kind'.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Rafaëlla
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rafaëlla » 25 nov 2004 19:15

Voor mij maakt het niet uit, zomer dan gaat iedereen weer uit de kleren en doet iedereen zijn/haar best om weer goed voor de dag te komen.
Mannen zien er gebronst uit, vrouwen hebben een 'natuurlijk' bruin kleurtje.

Momenteel voel ik me verliefd,..het is bijna winter.
Zucht :D :D

Maar in de zomer ben ik ook wel vaak verliefd geraakt.

God Bless, Rafaëlla
God grant me the serenity, to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 01 dec 2004 11:33

ja het maakt eigenlijk niet uit welk jaargetijde, als zij/hij maar lief is.
What a wonderfull girl!!

Tarzan

Berichtdoor Tarzan » 02 dec 2004 15:33

Wat helemaal leuk is in de winter is TROUWEN. Over 3 weekjes hoop ik met Jane te trouwen!

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 02 dec 2004 16:52

Lijkt mij op zich ook wel leuk, maar nog leuker lijkt het me om in het voorjaar te trouwen
What a wonderfull girl!!

Tarzan

Berichtdoor Tarzan » 06 dec 2004 11:10

Hey Peentjuh,......trouwen in voorjaar is op gebied van temperaturen wel aangenomer maar dan moet ik ook weer een half jaar wachten :wink:
Nee hoor, zo erg is het ook weer niet maar ik zat toch te denken aan lekker trouwerij in de sneeuw, thuis voor de openhaard zitten en lekker saampies kerstdagen & oud en nieuw vieren en bij guur weer lekker onder de warme wol duiken!

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 07 dec 2004 13:32

Ja zit wat in, maar die beslissing zul je helemaal zelf moeten maken.

Ik denk dat ik het toch op het voorjaar houdt.
What a wonderfull girl!!

Terug naar “Archief”