Ook namens mij van harte gecondoleerd.Alle kennissen en familie en medereizigers naar Roemenië.
Erg dat zulke dingen gebeuren.Onvoorstelbaar.
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!
Moderator: Moderafo's
Gandalf schreef:Aan alle nabestaanden, familie en vrienden van de slachtoffers (in het bijzonder Ilse): Gecondoleerd. Wil iedereen Gods onmisbare zegen en kracht toewensen om dit verlies te dragen. Ben zelf vorig jaar op werkvakantie naar Bulgarije geweest en veilig thuisgekomen en dan hoor je dit!!! Jonge mensen die nog een heel leven voor zich hadden, die zich in wilden zetten voor hun naasten. Hier zijn gewoon geen woorden voor, alleen de vraag 'Heere, waarom? Waarom zij?'.
Dit ongeluk maakt duidelijk dat de dood onafwendbaar is en vaak geheel onverwachts. Dan komt ook direct de vraag op ons af Kunnen wíj sterven?'. Ik hoop en bid voor de nabestaanden dat ze de zekerheid hebben dat Linette en Maurits nu Thuis mogen zijn. Ik wens ook allen op Refoweb (forum en chat) toe dat Christus je Verlosser mag zijn/worden, zodat je Hem kunt ontmoeten en uiteindelijk bij Hem Thuis zult mogen komen.
Dippie schreef:Janita schreef:Zijn er al namen bekend van andere inzittenden?
Ja, Maarten Verhoeven in het tweede busje. Cees Milort in het eerste busje.
ezri schreef:'God', zeg ik,
en ik weet niet meer
wat ik U verder zeggen moet.
Uw naam is mijn gebed om moed
maar ook mijn opstand, mijn verweer.
'God', zeg ik,
en alleen maar: 'God'.
Tot eindelijk,
in een zachte wind,
Uw antwoord komt:
'Mijn kind, mijn kind',
en ik het uitsnik:
'God, mijn God!'
ezri schreef:'God', zeg ik,
en ik weet niet meer
wat ik U verder zeggen moet.
Uw naam is mijn gebed om moed
maar ook mijn opstand, mijn verweer.
'God', zeg ik,
en alleen maar: 'God'.
Tot eindelijk,
in een zachte wind,
Uw antwoord komt:
'Mijn kind, mijn kind',
en ik het uitsnik:
'God, mijn God!'
filepensen 1:
19 Want ik weet, dat dit mij54) ter zaligheid gedijen zal, door uw gebed55) en toebrenging des Geestes van Jezus Christus.
20 Volgens mijn ernstige verwachting56) en hoop, dat ik in geen zaak zal beschaamd worden;57) maar dat in alle vrijmoedigheid, gelijk te allen tijd,58) alzo ook nu, Christus zal groot gemaakt59) worden in mijn lichaam,60) hetzij door het leven,61) hetzij door den dood.62)
21 Want63) het leven is mij64) Christus, en het sterven is65) mij gewin.
22 Maar of te leven in66) het vlees, hetzelve mij67) oorbaar zij, en wat ik verkiezen zal,68) weet ik niet.69)
23 Want ik word van deze twee70) gedrongen,71) hebbende begeerte, om ontbonden te72) worden en met Christus73) te zijn; want dat is zeer verre het beste.74)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten