Maar toch even dit: Kurt, ik sta achter je!!

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:joepie schreef:Zag gisteren nog drie mannen in lange jurken lopen!
Ik 1tje, de plaatselijke Imam...
Rapidootje schreef:MM, jammer dat je niet wat respectvoller bent t.o.v. Kurtyo en Joepie. Volgens mij is het al vaker tegen je gezegd, maar is het nou echt nodig om bezig te blíjven met Kurtyo belachelijk maken?
Jammer. Je hebt ook posts waaruit levenservaring spreekt, en dan is het jammer als je op deze manier een ander niet in zijn waarde laat en pijn doet. Misschien wil je er eens over nadenken.
Liefdevolle groet,
Rappie
Mariamagdalena schreef:Hoi, ik wil Kurtyo helemaal niet belachelijk maken en ik heb helemaal geen hekel aan hem.
Het enige is dat ik rokken voor mannen niet leuk vind, dat geeft toch niks, en dat is toch niet respectloos?
Ik heb heus wel respect voor Kurtyo en hij weet ook dat ik hem knap vind.
Dus ik begrijp niet waar jij je boos om maakt. En wat heeft Joepie met Kurt te maken?
Natuurlijk heb ik wel heel lang over hem nagedacht en vind ik het niet leuk dat hij dingen zich persoonlijk aantrekt die niet persoonlijk bedoeld zijn, dat vind ik ook rot, net zo goed. Ik heb niks tegen hem, nooit gehad, maar hij denkt dat misschien, maar integendeel, ik vond hem juist altijd leuk.
Als je dat zo graag wilt doen, Kurtyo, doe het dan gewoon thuis in je slaapkamertje, en wees maar blij dat jou ouders er wel trots op zijn dat je verkleed als vrouw gaat. Persoonlijk denk ik dat je met zulke behoeftes, om je zo aan iedereen te laten zien, toch beter in therapie kunt gaan.
Sorry, ik wil je niet kwetsen, maar hoe jij mij gelijk aanvalt omdat ik dat geen leuk gezicht vind dat is van jou uit ook niet leuk tegen mij. Ga op de Rozengracht in Amsterdam lopen, daar val je niet op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten