enne eiglijk hoort het ook nie om het voor je trouwen te doen, en al zkr niet alss je elkaar nog nie helemaal goed kent!!!

Moderator: Moderafo's
Race406 schreef:lang verhaal
kurtyo schreef:Race406 schreef:lang verhaal
Beste Race406. Ik waardeer je bijdrage, je bent tenminste eerlijk. Maar jij brengt wel heel erg als zijnde de absolute waarheid. En ik ben het daar niet mee eens. Ik zie de noodzaak van dat huwelijk niet in. Ik zie de noodzaak van 'wachten, wachten en nog eens wachten' niet in. Ik zie niet in waarom jouw posting waar zou moeten zijn.
En Rosie, de discussie gaat al 11 pagina's, er zijn er velen die hetzelfde hebben gezegd. Maar je onderbouwt niet. Verder, inderdaad Trijntjejohanna, wil ik eindigen met die woordje voor jou: 'maar'?
Tabitha schreef:waarom zou je niet een poosje op elkaar kunnen wachten?? Ik denk dat dat juist heel erg goed is, omdat je elkaar aan het begin van je verkering echt nog niet kent en dat de kans altijd bestaat dat het uit gaat.
Aragorn schreef:Tabitha schreef:waarom zou je niet een poosje op elkaar kunnen wachten?? Ik denk dat dat juist heel erg goed is, omdat je elkaar aan het begin van je verkering echt nog niet kent en dat de kans altijd bestaat dat het uit gaat.
Kurtyo had het geloof ik ook niet over beginnende verkeringen...
Kben het verder in principe met meschianza eens, maar kan me ook voorstellen dat er situaties zijn waarin dit niet mogelijk is zonder heel krampachtig te worden. Dan denk ik ook dat het je relatie teveel gaat beheersen.
joepie schreef:Aragorn schreef:Tabitha schreef:waarom zou je niet een poosje op elkaar kunnen wachten?? Ik denk dat dat juist heel erg goed is, omdat je elkaar aan het begin van je verkering echt nog niet kent en dat de kans altijd bestaat dat het uit gaat.
Kben het verder in principe met meschianza eens, maar kan me ook voorstellen dat er situaties zijn waarin dit niet mogelijk is zonder heel krampachtig te worden. Dan denk ik ook dat het je relatie teveel gaat beheersen.
Dan is het tijd om te trouwen! Het is beter te trouwen dan van begeerte te branden toch?
Aragorn schreef:joepie schreef:Aragorn schreef:Tabitha schreef:waarom zou je niet een poosje op elkaar kunnen wachten?? Ik denk dat dat juist heel erg goed is, omdat je elkaar aan het begin van je verkering echt nog niet kent en dat de kans altijd bestaat dat het uit gaat.
Dan is het tijd om te trouwen! Het is beter te trouwen dan van begeerte te branden toch?
Yeah right. Maar als je nu ff geen tijd/zin/geld/enz. hebt om te trouwen? Dat soort situaties bedoelde ik...
Aragorn schreef:joepie schreef:Aragorn schreef:Tabitha schreef:waarom zou je niet een poosje op elkaar kunnen wachten?? Ik denk dat dat juist heel erg goed is, omdat je elkaar aan het begin van je verkering echt nog niet kent en dat de kans altijd bestaat dat het uit gaat.
Yeah right. Maar als je nu ff geen tijd/zin/geld/enz. hebt om te trouwen? Dat soort situaties bedoelde ik...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten