@ Schipje,
Ik was blij verrast dat je verwijst naar een artikel op de site van stichting Promise want dat is een heel goed site waar bijbelgetrouwe christenen alternatieve geneeswijzen proberen te toetsen.
Daarnaast weet ik niet waar jij je info vandaan haalt maar ik heb gelezen dat de grondlegger weliswaar een Amerikaanse arts was en zoon van een predikant, maar ook dat hij zich na de dood van drie van zijn kinderen heeft gewend tot spiritisme, hypnose (craniale osteopathie) en vrijmetselarij (tijdens zijn zoektocht naar oplossingen)...

Maar toch bedankt! En als ik niks vind deze week, dan koop ik idd gewoon een andere online, want ook al die andere van de Hema hebben ze hier niet meer in 74. Lastig is dat eigenlijk, want baby's groeien toch altijd snel uit kleren, maar toch is er amper meer iets te krijgen, terwijl de winter nog niet eens echt begonnen is.
 Maar toch bedankt! En als ik niks vind deze week, dan koop ik idd gewoon een andere online, want ook al die andere van de Hema hebben ze hier niet meer in 74. Lastig is dat eigenlijk, want baby's groeien toch altijd snel uit kleren, maar toch is er amper meer iets te krijgen, terwijl de winter nog niet eens echt begonnen is. (had ik nu maar een paar weken gewacht...)
  (had ik nu maar een paar weken gewacht...)
 Bedankt voor het meedenken allemaal
  Bedankt voor het meedenken allemaal 
 Ik heb net 3 super leuke jurkjes voor Nina binnen gekregen anders rond de 30 euro en nu 9.95 per stuk en super kwaliteit.
  Ik heb net 3 super leuke jurkjes voor Nina binnen gekregen anders rond de 30 euro en nu 9.95 per stuk en super kwaliteit.

Zelf koop ik het eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat het ook zo raar valt. En Nina is toch breed zat
 Zelf koop ik het eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat het ook zo raar valt. En Nina is toch breed zat   Ze was echt klaar wakker en had honger gelukkig slaapt ze daarna gelijk verder maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen om weer van die nachtvoeding af te stappen.
 Ze was echt klaar wakker en had honger gelukkig slaapt ze daarna gelijk verder maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen om weer van die nachtvoeding af te stappen.