12 rompertjes lijkt me zat voldoende (als je kleine een beetje vlot groeit heeeft ie elk rompertje misschien 2-3 keer aan, althans, mijn meissie zat met een maand in 62).
Hydrofiele luiers gebruik je met name voor het afdrogen na het badje, evt op het verschoningskussen en handig als ze veel spugen. Ik denk dat je met een stuk of 10 al heel ver komt eigenlijk, maar zeker weten doe ik het niet. Ik had er in elk geval heeeeeel veel gekregen, heb er denk ik wel 40, dat is echt veel te veel

Oh, zie nu een nieuw berichtje over uitzetlijstjes...
Ik ga hier voor de tweede uit van sowieso 6 setjes in 56 (misschien zit er een van 50 tussen, maar dat paste bij mijn dochter maar een paar dagen, dus dat ga ik in elk geval niet bij kopen). Rompers heb ik er denk ik een paar meer. Mutsjes een stuk of drie ofzo? Als het meezit heb je die maar een paar dagen nodig, zeker gezien het niet al te koud meer is als je kleine komt.
Ik vroeg ook wel kleertjes aan kraamvisite als ik nog wat extra wilde (wij hadden alleen neutrale kleertjes, dus toen echte meidenkleren gekregen).
Jannoek, een hele boodschappentas vol... wow... zoveel iheb ik echt niet hoor