Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 23 dec 2009 10:51

Dine schreef:
jaapholland schreef:[-X ik kom hier voor het eerst, maar ik vraag me toch af waar ieder zich druk om maakt. :oops: Alle uiterlijk zaken zijn door mensen verzonnen. =D> Ik kleed me zoals ik wil... :-k

Tsja, ik vraag me af waar jij je druk om maakt, wij kleden ons ook zoals wij willen en staan niet met onbloot bovenlijf op een forum.. [-(

Nou, niet iedereen kleedt zich zoals ze graag willen... :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 dec 2009 22:23

Ladies die net als ik fan zijn van Steps: sinds kort heeft Steps ook een webshop, waar op dit moment alleen nog de jurkjes uit de TV-a-porter-collectie te bestellen zijn, maar toch! Ik zocht net zo'n jurkje voor een bruiloft en in de winkel was mijn maat er al uit, maar gelukkig hadden ze dit jurkje in de webshop nog wel in mijn maat. (En nog in de uitverkoop ook.)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

0007
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor 0007 » 25 dec 2009 00:51

Ik zit met een vraagje,
Er wordt al heel veel over kleding enzo gepraat en ik heb mijn mening hier ook over, maar ik had vanavond met mijn vader over make up.
Ik gebruik make up, niet veel gewoon een beetje. volgens mijn vader kan je niet bekeerd worden/zijn wanneer je make up gebruikt.
Ik gebruik make up omdat ik het leuk vind, hoort onder het kopje kleding vind ik.
Het is geen tattoo die er heel je leven zal blijven zitten. Het laat je gezicht iets meer spreken. Ik ben het niet oneens met God, hoe Hij mij gemaakt heeft.
Wat denken jullie erover? Ik weet dat God in mijn leven werkt, en in mij. Is dat wel waar als ik make up draag?
Wanneer je werd geboren,
huilde jij,
en de wereld verheugde zich.

Leef zo dat als je sterft,
de wereld huilt,
en jij je verheugt!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 dec 2009 08:35

Wat ik wel zeker weet is dat God echt wel door een laagje make-up prikt.
En als make-up er al zou voor zorgen dat je niet in de hemel komt, dan komen we dat met mooie kleding ook niet, want God schiep ons echt niet met mooie kleding aan hoor.
Ik denk dat je echt wel gebruik mag maken van hedendaagse middelen om jezelf 'mooier' te maken, mits je maar in je achterhoofd houdt, zoals jij al zegt, dat God je zonder ook erg mooi vindt. En dat een ander die er misschien slonziger uitziet of geen make-up draagt voor God net zo mooi is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

marierose
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor marierose » 25 dec 2009 13:58

voor het eerst sinds jaren weer een zwart rokje gekocht met een panty en morgen en overmorgen gaan we op kerstvisite incl. naar wat 'zwaardere' kerk (of hoe zeg je dat?) dan dat wij gewend zijn bij mijn vader en daar hoef je niet persé een rok aan maar mijn vader zou het wel leuk vinden denk ik dus zwarte laarzen erbij aan en even wennen want ik draag voor de rest altijd lange broeken... De kinderen hebben morgen en overmorgen ook een feestjurk aan met stroken onderaan, ben benieuwd hoe of het bevalt een rok :D Het zijn leuke dagen zo met kerst én oud en nieuw.. Gisteravond zijn (w.o. onze oudste dochter) met een groepje jongeren koekkerstkransen met een kaartje eraan bij de politie, brandweer, 1e hulppost van het ziekenhuis geweest en daarna met zijn allen erna naar de kerstnachtdienst en ze mochten allemaal met een kaars aan verspreid in de kerk gaan staan die symboliseerde dan alle delen van onze stad voor vrede. Leuk om je dochter er dan tussen zien te staan ze had een nieuwe witte witte sweatshirt gekocht met spijkerbroek en stond toch erg schattig. Zoals het vroeger ging bij ons thuis (met de goedbedoelde opvoeding van onze ouders!) van je moet en zal dat en dat aantrekken bij die en die gelegenheid, heb ik zo'n hekel aan gekregen dat ik gewoon zeg tegen de kinderen trek aan wat je leuk vind als het maar netjes is en zeker schoon is en een beetje aanpassen aan wat voor 'omgeving' het is dan komt het goed toch?! :wink: allemaal leuke dagen toegewenst! :D

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 25 dec 2009 22:47

@leChat, ja ik had het ontdekt!:D Vind die jij hebt in het beige-zwart ook erg leuk..
en die leuke lange groene! Voor een gala dan, maar ja, dat heb ik maar 1 keer in het jaar, dus die mag nog iets goedkoper worden voordat ik mn portemonnee ga trekken :wink:

@0007, van veel vrouwen uit de bijbel is bekend dat ze make-up droegen, o.a. Esther, zouden die dan niet in de hemel gekomen zijn? Je hoort je lichaam goed te verzorgen en je mag er goed uitzien, als jij het fijn vind wat make-up te dragen, dan is dat voor God 'geen probleem'.
Ik denk dat je vader het echt heel lelijk vind en niet vind horen. (Ik merk dat bij mijn opa en oma bijvoorbeeld, die komen uit een vrij behoudende kerk en dan net een generatie eerder en die vinden het ook echt niet kunnen, omdat zij het zich vooral herinneren uit de jaren 50, waarin het wel een soort symbool stond voor vrijgevochtenheid) sterkte ermee!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 dec 2009 09:51

Leuke jurk Le Chat!

Ik kan niet wachten totdat ik weer in dat soort jurkjes pas. Aankomend zomer de site goed in de gaten houden :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 dec 2009 12:59

Supermooi jurkje lechat!
Ik ben eergister even de Didi in geweest in Wageningen, maar het is toch mijn smaak niet helemaal. Alleen de wijde broeken wel, maar ik vind het veel te duur.
Ik moest een nieuwe winterjas, mijn andere is van 3 of 4 jaar geleden en werd echt vaal.
Dus ik ging de Scapino in, eigenlijk om een bolerootje te zoeken, maar toen kwam ik een onwijs mooie jas tegen, een halflange zwarte met knopen. En het tweede artikel was voor 1 euro, dus in die prijsklasse maar meteen nog een paar laarzen gekocht, ook hele mooie, lekker sjiek. Ik koop nooit duurdere laarzen bij Scapino, maar nu gewoon de duursten die ik mooi vond meegenomen, omdat ik ze toch voor 1 euro kreeg :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 dec 2009 10:06

Dine schreef:@leChat, ja ik had het ontdekt!:D Vind die jij hebt in het beige-zwart ook erg leuk.
Ik heb lang tussen die twee getwijfeld, inderdaad. Ik haalde m'n ega er bij en die zei (natuurlijk) dat ik zelf moest kiezen en als dat niet lukte zou hij wel lootjes maken en moest dat de keuze maar worden 8). Dat hielp wel, want toen bedacht ik me dat ik hoopte dat het dan deze jurk zou worden, dus wist ik gelijk welke ik het állerleukste vond :lol:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 29 dec 2009 10:24

LeChat schreef:
Dine schreef:@leChat, ja ik had het ontdekt!:D Vind die jij hebt in het beige-zwart ook erg leuk.
Ik heb lang tussen die twee getwijfeld, inderdaad. Ik haalde m'n ega er bij en die zei (natuurlijk) dat ik zelf moest kiezen en als dat niet lukte zou hij wel lootjes maken en moest dat de keuze maar worden 8). Dat hielp wel, want toen bedacht ik me dat ik hoopte dat het dan deze jurk zou worden, dus wist ik gelijk welke ik het állerleukste vond :lol:.

Haha, leuk! :lol: Ik zag dat ze nu weer afgeprijst waren, ga misschien vanmiddag nog wel een langs de Steps hier op het dorp :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 dec 2009 11:15

@MissF: da's pas leuk shoppen :D
ik koop voorlopig geen kleren meer, ik heb meeeeeeer dan genoeg. m'n man is eerst aan de beurt met nog wat leuke truien.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 29 dec 2009 11:17

Leuk jurkje!

Met de uitverkoop kom ik toch ook vaker in de winkel. Tot nu toe niet zo heel veel gekocht, maar heb eigenlijk ook weinig nodig. Vorige week met en voor mijn man wezen winkelen. Spijkerbroek afgeprijst naar 95 euro en een mooie trui van een tientje. Leuke combi :wink: .

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 jan 2010 10:15

Mijn man zijn leren jas was 2e kerstdag gestolen in een restaurant.
nu heeft hij van de nood een deugd gemaakt en heeft zowaar zelf een nieuwe jas gekocht :wink:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 jan 2010 10:59

In de krant stond gister dat de winterkleding alweer uit de winkels is, en de zomerkleding er al weer in ligt :shock:
Bij Shoeby zijn er nog erg veel kortingen op de overgebleven winterkleren, dus ik sleep mijn man deze week mee, hij heeft nog ontzettend veel nodig eigenlijk, en ik vind Shoeby voor mannen ook geweldig. Kan hij mooi even in slaan.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 01 jan 2010 17:12

Ik heb gistern bij the sting nog 2 hele gave blousen gekocht!! Een paars en een blauw wit gestreepte!! Ik had nodig wat fleur nodig in mn kledingkast... €15 per stuk.. En ze zitten echt heerlijk!!! :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”