Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 jan 2009 22:54

Hoe voel je je nu verder? (uiteraard goed aangezien je je zoon bij je hebt en in je armen kan houden, maar qua gezondheid.)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 jan 2009 09:00

Geweldig om te lezen dat je er zo van geniet allemaal. Erg leuk MissF!!!!

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 18 jan 2009 13:59

Vind je het soms niet onwerkelijk MissF?

Ik moest in het begin best wennen aan het idee dat het echt ons kindje is en altijd bij ons zal blijven en van ons afhankelijk is.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 jan 2009 14:12

Zo ik had net mijn vriendin aan de telefoon. Ze moest afgelopen week voor de 20 weken echo, ze konden het hartje niet goed zien dus ze moest naar het ziekenhuis. Daar bleek het hartje niet goed te zijn en nu moet ze morgen naar Nijmegen toe (radboutziekenhuis??). Dus best spannend allemaal.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 18 jan 2009 14:48

Wow das schrikken! Hopelijk is het niet al te ernstig!

MissF, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Leuke naam! Heel veel geluk met elkaar! Geniet ervan!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 jan 2009 18:02

Over het algemeen gaat het heel goed met me. Maar ik merk dat ik gewoon veel bloed ben verloren, waardoor ik gewoon snel duizelig enzo ben. En na die ene keer flauw vallen ben ik toch een beetje huiverig voor herhaling, dus doe ik echt netjes rustig aan. Ik merk nu gewoon dat bevallen veel energie kost. Gister waren hier 5 nichtjes en neefjes, en ik was na een half uurtje uitgeput. Maar dat hoort er gewoon bij. Ik kom wel steeds meer mijn bed uit, ik mis de woonkamer ;) Maar vandaag mag ik lekker beneden eten.

Mijn man doet het fantastisch! Hij moet jammer genoeg morgen weer werken, en nog heel lang ook. Voor het ritme is het wel goed, maar hij vindt het erg jammer dat hij zijn zoon achter moet laten. We zijn erg blij met de keus dat hij vanaf mei 1 dag lekker thuis is met Jurian, en ik werken.

Jurian doet het ook best. Hij heeft zijn aandacht huil uitgevonden, en we hebben hem vannacht toch maar 10 minuutjes laten huilen. Daarna was het weer over. Muziekdoosjes doen het ook goed. Hij wordt met de dag knapper :D

Hij lijkt sprekend op mij. Dat is niet omdat ik dat zo graag wil, maar echt iedereen zegt het. Ik heb er een foto van mezelf als baby bijgepakt, en bijna iedereen denkt dat die foto Jurian is. Hij heeft alleen tussen al zijn donkere haartjes 1 blonde pluk. Mijn man heeft dat ook. Heel schattig!

Dus we genieten echt wel enorm. Ik zal me binnenkort maar naar het rwkids topic verplaatsen ;) Foto's volgen zodra ik weer een beetje normaal kan zitten, want de foto's staan op de vaste computer op de zolder. Maar die komen echt :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 jan 2009 21:50

Gaaf MissF geniet van deze weken en van alle aandacht :wink:

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 21 jan 2009 11:36

Nog 8 weken... :lol: Het schiet nu echt op.
Al heb ik het idee dat het nu langzamer gaat dan de tijd ervoor.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 21 jan 2009 12:53

@Zonnetje: nog acht weken maar! wat leuk!
Misschien schiet het voor je gevoel niet zo op omdat het wachten nu is begonnen? Gewoon leuke dingen doen, die weken vliegen echt wel zo voorbij! :D
Succes met de laatste loodjes,
liefs, elvira

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 21 jan 2009 18:19

MissF en man nog van harte gefeliciteerd met Jurian. Hoop dat je fijne kraamdagen hebt gehad? En lukt beetje nu weer zelf alles doen?
Leef je droom.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 21 jan 2009 22:30

MissF en man ook nog van harte gefeliciteerd :)
Mooie naam ook, fijn dat alles voorspoedig gegaan is. Heel veel geluk !

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 22 jan 2009 12:13

Hoe gaat het MissF? Ben je al gewend aan het moeder zijn?
Groeit Jurrian goed?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 jan 2009 12:19

Hoe gaat het met jou Zonnetje? Beginnen de laatste loodjes al zwaar te wegen of ben je nog aardig mobiel? Heb je een buikfoto?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 22 jan 2009 12:29

Deze zwangerschap gaat makkelijker dan de eerste, toen had ik meer kwaaltjes. 'k Ben nu wel eerder moe, maar dat komt misschien ook doordat dat ik nu slechter slaap.
Verder heb ik eigenlijk een perfecte zwangerschap, als het zo door blijft gaan kan het gewoon niet beter.

Ik ben wel heel benieuwd hoe Mathilde straks zal reageren als de baby er is.

Beseft Thomas dat er bij jullie een baby komt?

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 jan 2009 12:38

Ik weet niet zo goed of Thomas het echt beseft. Laatst gaf hij wel zomaar uit het niets een knuffel en een kus op mijn buik. :8>
Maar ik heb het er niet vaak over tegen Thomas, het duurt nog drie maanden en dat is voor zo´n klein ventje onbevattelijk lang.
Ik ben ook wel benieuwd hoe Thomas zal reageren, maar ik stel me er niet teveel van voor. Mijn moeder is kraamverzorgster en die zei, dat de meeste kinderen als ze zo jong zijn, weinig oog hebben voor de baby. Alles eromheen is veel interessanter, vooral een zuster in een wit pak! 8)

Fijn dat je je zo goed voelt! Wat slaap betreft, kun je als mathilde slaapt overdag niet een uurtje mee pakken?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”