kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 sep 2008 20:51

Mijn neefje en nichtje hebben ook vaak dat soort kleren aan (maar niet nieuw).

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 10 sep 2008 22:24

Ik verbaas me ook wel over de prijzen die ik hier lees hoor.. ik koop niet erg vaak kleding, en als ik het koop zijn de max. prijzen voor een broek/rok 30 euro, voor een shirtje 10 euro, voor een trui 20 euro en voor schoenen 50 euro.
Oké, schoenen koop ik eigenlijk nooit; winterlaarzen heb ik vorig jaar van mijn moeder gehad en daar doe ik nog wel twee jaar mee, en verder geef ik aan zomerschoenen nooit veel geld uit (all stars voor 40 euro, dat is het duurste sinds twee jaar geweest). Er zijn wel eens uitschieters geweest; maar dan denk ik er eerst een week over na en als ik het dan nog wil, koop ik het pas.

Maargoed, als je veel geld te besteden hebt is het ook heel anders, ik moet altijd eerst gaan sparen als ik kleding nodig heb omdat ik mijn geld meestal al uitgegeven heb aan andere zaken ;/. En soms zie ik een leuke broek van 30 euro en heb ik dat toevallig nog, en koop ik 't meteen ook al heb ik het niet direct nodig. Ook doe ik heel lang met kleding. Ik vind het onzin dat je met duurdere kleding langer doet; ik doe meerdere jaren met broeken van < 10 euro en shirts van 5 euro. En mijn jas die afgeprijst was van 70 euro ziet er na één seizoen al niet meer goed uit.

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 10 sep 2008 22:44

Hehe, eindelijk een vrouw naar mijn hart hier. :P

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 10 sep 2008 22:59

Mjah, ik ben qua kleding eigenlijk helemaal niet zo veeleisend, maar toch geeft ik wel 100 euro uit voor een jas en 130 voor een paar schoenen. Nou is dat allemaal wel goed spul, maar het zijn ook flinke bedragen.

Daarentegen krijg je af en toe wel wat extra service, gratis nieuwe schoenen zoals onlangs bijvoorbeeld 8)

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 10 sep 2008 23:05

Ik ben ook niet veeleisend en 100 euro voor een jas vind ik eigenlijk ook niet veel :oops: zeker niet als je er een paar jaar mee doet.
Voor een kind vind ik het weer wel veel, daar geef ik max 70 euro aan uit ofzo...hoewel...de zomerjas van mn zoontje was ook 120 euro... :oops: Ik vond hem zoooooooo leuk :oops:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 sep 2008 07:38

Ik zal daar in de toekomst wel iets meer voor kopen omdat ik nu maar waarschijnlijk in de toekomst, dat gewoon niet te besteden heb. Ik elk geval niet alleen maar voor een jas.
Mijn laatste broek was 20 euro en ik ga de volgende maand nog even kijken voor een spijkerbroek en wat truitjes.
Qua prijzen zit ik wel rond die van Hbh. En duurder gaat bij mij ook niet altijd langer mee.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 11 sep 2008 08:58

Ik zit me echt te verbazen over de geldbedragen hier. Als ik een rok zie van 30 euro vind ik het al bijna duur. Broeken zijn meestal wel iets duurder maar daar is het max 35 euro. Shirtjes 20 euro ofzo en laarzen hoogsten 40/50 euro. Winterjas eigenlijk net wat ik leuk vind maar dan is 50/60 euro ook wel max.
Hebben jullie allemaal zoveel te besteden ofzo? Toch jammer van je geld om zoveel aan kleding uit te geven (btw; ik houd ook heel veel van winkelen hoor).

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 sep 2008 10:15

Ik sluit me bij je aan hoor! Ik ben al blij als ik een x 100 euro over hou...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 11 sep 2008 10:28

Tja..als ik dit allemaal lees, geef ik best veel geld uit aan kleren!

Een rok is bij mij meestal tussen de 40-70 euro. Een bloesje tussen de 20 en 60 euro. Een broek al snel 80/90 euro. Een t shirt 20-40 euro.
Zelfs aan BH's geef ik al meer dan 20 euro per stuk uit. (die zitten echt zo onwijs lekker..) Ik koop ook heus wel 's een shirt bij de HEMA maar ik merk zelf wel dat de kwaliteit na 3x wassen echt een stuk minder is dan een tshirt van de Esprit.

Ik hou wel van winkelen, maar het is echt niet zo dat ik elke maand kleren MOET kopen ofzo. Kan ook gerust een maandje niets kopen. En ik koop veel dingen die ik kan combineren...erg makkelijk!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 11 sep 2008 10:31

Ik heb al maanden gene kleding e.d. gekocht. Ik moet nodig nieuwe werkschoenen en wat kleding. Ik heb gewoon weg geen zin in shoppen. Vind er niets aan! De mode is mijn smaak niet, de prijzen zijn vaak ook niet echt leuk (ik vind het redelijk gauw te duur) en je wordt er enkel moe van en krijgt zere voeten.

tja... ik wacht gewoon tot ik zo'n zeldzame bui heb dat ik er wel zin in heb om de stad in te gaan ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 11 sep 2008 11:22

Ligt ook aan je smaak denk.. Ik zou het wel willen maar ik kan gewoon niks leuks vinden bij de piet kerkhof, bristol etc. En de H&M en Vero Moda wordt ook minder qua rokken etc. Kom je snel al weer boven de 30-40 euro..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 sep 2008 11:34

Het klinkt misschien een beetje verwaand ofzo, maar winkels als Zeeman en Bristol vind ik qua uitstraling en indeling gewoon al helemaal niks - dan moet je daar tussen die bakken staan graaien... ik kom daar gewoon nooit...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 11 sep 2008 11:49

Ik kom gewoon overal... Als ik een Gaastrajas zie die ik leuk vind, koop ik hem, maar zie ik een jas bij de Wibra en ik vind hem leuk, dan koop ik hem ook. Maakt mij echt niet uit.
Naar de Zeeman ga ik ook niet graag, want inderdaad, daar gooien ze gewoon alles in bakken :? Bij de Wibra ruimen ze het nog netjes op en dat vind ik over het algemeen een nette winkel...en je kan het qua kleding (voor kinderen) ook treffen! :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 11 sep 2008 12:33

Ik ga ook helemaal niet vaak winkelen. Vind het dan na een tijdje echt weer leuk om te doen, maar ben het redelijk snel zat (idd, zere benen van het geslenter en die drukte in de stad).
Ik koop ook overal ja, van Zeeman t/m allerlei boetiekjes. Alleen heb ik nooit zoveel met merkkleding, als het zo uitkomt en het is gewoon erg leuk oké, maar ik vind het juist leuk om interessante kledingstukken ergens vandaan te toveren en dan leuke combi's te maken ;)
Dus erg duur ben ik nooit uit, al heb ik geen max.prijzen ofzo ergens voor bedacht :mrgreen: Het lijkt mij trouwens onmogelijk om rond 20 euro te slagen voor een rok/trui of iets. Ja...soms weleens bij Zeeman. Ik doe trouwens heel lang met kleding, dus heb inmiddels een hele verzameling en hoef dus niet elke maand iets te kopen, hooguit 2 keer per jaar 1 of 2 setjes.

Oja hebben jullie ook zoveel schoenen nodig? Want die heb ik wel veel, net als jassen :oops: Omdat ik echt allerlei soorten kledingstijlen heb en daar dus steeds andere schoenen/jas bij moet. Ik zou bv niet met 1 paar laarzen/schoenen/tas kunnen doen. En dat soort accesoires maken het nou juist zo leuk... :D

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 11 sep 2008 14:57

Lingerie is juist het enige waar ik veel geld aan uit zou geven, ik vind het belangrijk dat dat goed zit, dan voel ik me een stuk beter.
Verder ben ik ook niet echt een mens om te shoppen, de leukste kledingstukken heb ik gevonden door er toevallig tegenaan te lopen. Als ik echt op zoek moet dan zul je net zien dat ik niks kan vinden...

Terug naar “Archief”