Ik ga ook helemaal niet vaak winkelen. Vind het dan na een tijdje echt weer leuk om te doen, maar ben het redelijk snel zat (idd, zere benen van het geslenter en die drukte in de stad).
Ik koop ook overal ja, van Zeeman t/m allerlei boetiekjes. Alleen heb ik nooit zoveel met merkkleding, als het zo uitkomt en het is gewoon erg leuk oké, maar ik vind het juist leuk om interessante kledingstukken ergens vandaan te toveren en dan leuke combi's te maken
Dus erg duur ben ik nooit uit, al heb ik geen max.prijzen ofzo ergens voor bedacht

Het lijkt mij trouwens onmogelijk om rond 20 euro te slagen voor een rok/trui of iets. Ja...soms weleens bij Zeeman. Ik doe trouwens heel lang met kleding, dus heb inmiddels een hele verzameling en hoef dus niet elke maand iets te kopen, hooguit 2 keer per jaar 1 of 2 setjes.
Oja hebben jullie ook zoveel schoenen nodig? Want die heb ik wel veel, net als jassen

Omdat ik echt allerlei soorten kledingstijlen heb en daar dus steeds andere schoenen/jas bij moet. Ik zou bv niet met 1 paar laarzen/schoenen/tas kunnen doen. En dat soort accesoires maken het nou juist zo leuk...