joris schreef:ik wil de pret niet drukken, maar ikg eloof niet zo in gaventesten. Wat vind je leuk om te doen? wat zijn de thema's die altijd terugkomen in je leven? Wat voor soort tv programma s kijk je/ wanneer denk je: waarom doet niemand daar iets aan?
Tsja... ik denk zelf wel dat zo'n gaventest wat toe kan voegen, net als bijvoorbeeld zo'n beroepskeuzetest. Maar inderdaad, of je wel of niet een geschikte leider bent, daar heb je natuurlijk geen test voor nodig om dat te weten. Toch kan het best interessant zijn om iemand anders, die jou goed kent, de test over jou in te laten vullen. Dan kun je nog best iets van jezelf ontdekken wat je nog niet wist. Mijn vader ziet me bijvoorbeeld wel voor de klas staan, terwijl ik me dat zelf absoluut niet voor kan stellen.
En als je helemaal niets kan en denkt dat je voor niets op deze aarde rond loopt kan je beter even een afsrpaak maken mt een psycholoog.
*hihi*
Nou, Europees Kampioen Allround worden zit er met mijn sportieve prestaties in elk geval niet in, of beroemd worden op een andere manier. Voor meer dan 99% van de Nederlanders zelfs niet. Dus daar zit ik niet zo mee. Maar ben jij nooit eens jaloers op mensen van je eigen leeftijd die alles lijken te kunnen? Hoewel ik heus wel begrijp dat ieder mens zijn eigen gaven heeft, en niet iedereen op de voorgrond hoeft te treden om Gods koninkrijk te dienen, ben ik soms best jaloers op de mensen die die prominente gaven als leiderschap, evangelisatie en gebed wel lijken te hebben.
TheEdge leest voor 't eerst de bijbel van kaft tot kaft.
Tussenstand: Ester 1 (19/08/05)