Eliyahu schreef:
Bs'd
Net als prof Talstra komen jullie niet verder dan jammeren over mijn discussie techniek.
Maar jullie gebruiken dat ook nog is als een excuus voor censuur.
En als ik dan een hoop tijd en energie steek in de discussie, en het christendom bijt in het stof, net als in de discussie "JC was niet de messias", dan gaat er niet alleen een slotje op, maar wordt de meest gelezen en langste discussie even van het bord geveegd.
En dan wordt ik in een ander onderwerp uitgenodigd weer opnieuw te gaan beginnen?
Ik denk er nog even over na.
Eliyahu
Je valt weer in herhaling.
Met kromme redeneringen en verdraaiingen probeer je weer het gelijk aan je kant te krijgen.
Sneu hoor.
Er is hier niemand die je gevraagd heeft zoveel tijd hierin te steken.
Begin daar dan ook niet over te jammeren.
Er is er maar 1 die vindt dat het Christendom in het stof bijt. Gebaseerd op eigen geschreven en "verzonnen" teksten. Wankele basis om een global conclusion aan te verbinden. Lachwekkend bijna.
Er is er maar 1 die vindt dat hijzelf gecensureerd wordt. De anderen noemen het het einde van een eindeloos geduld. Weer een verschil in interpretatie van woorden. Gebruik jij de Van Dale of Kramers?
Misschien ligt het daaraan.
Eliyahu,
besteedt je kostbare tijd aan het lezen in Gods woord. Desnoods dan alleen maar je eigen voorkeur voor het OT volgend. Misschien worden je ogen geopend voor nog andere zaken...