Ik denk dat je zelf wel je grenzen aan kunt geven, maar ik denk dat het meisje dat moet doen.
dit moet je als stelletje samen doen, samen beslissen tot hoever je gaat. En je er ook aan houden, ook meiden kunnen zich opdringen.
Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Memmem schreef:Ik denk dat je zelf wel je grenzen aan kunt geven, maar ik denk dat het meisje dat moet doen.
dit moet je als stelletje samen doen, samen beslissen tot hoever je gaat. En je er ook aan houden, ook meiden kunnen zich opdringen.
Geemancipeerd?
Memmem schreef:Mariamagdalena schreef:Memmem schreef:Ik denk dat je zelf wel je grenzen aan kunt geven, maar ik denk dat het meisje dat moet doen.
Geemancipeerd?
Absoluut niet, maar je hebt samen de verantwoordelijkheid. Ook de jongen heeft die. Ook hij hoort rein het huwelijk in te gaan. Pas in het huwelijk is hij het hoofd van de vrouw.
En als je het niet samen eens bent hoever je mag gaan kan een jongen of meisje zich steeds gaan opdringen.
jackelien schreef::?:tja, al mijn vrienden hebben verkering niet een paar weken maar al jaren! ik natuurlijk niet! ze zeggen dat ik er zat kan krijge! maar ja, dit meisje heeft een grote mond, maar alst om een jongen gaat die ik leuk vind! wie wil mij tips geven! of mij vooruit helpen om een leuke jongen te ontmoeten!
Lalage schreef:Rijssen staat wel bekend als een zeer christelijk dorp.
Lalage schreef:Rijssen staat wel bekend als een zeer christelijk dorp.
muizzzzje schreef:Hoihoi! Ik ben zelf ook 17 en de een na de ander in mijn omgeving krijgt verkering! Leuk voor hun... maar ik zit er echt nog niet op te wachten! Je hoeft je echt niet ongerust te gaan maken! We zijn nog jong kom nou! Je wilt toch ook nog een beetje genieten van 'het jong zijn'? Ik iig wel! Dusse... niet hopeloos worden, voor je het weet zie je morgen een leuke jongen lopen en denk je: Jeh dat is m! T komt allemaal vanzelf!
sterkte
Jannoek schreef:Lalage schreef:Rijssen staat wel bekend als een zeer christelijk dorp.
tja, tis maar net wat je zeer christelijk noemt... ik, zoals de meesten misschien weten -> Rijssenaar, vind het allemaal nog wel meevallen. Ok, er wonen ongeveer laten we zeggen 7000 'refo's' maar ik vind dat nog wel meevallen, dat is namelijk nog geen kwart van alle inwoners, misschien wel veel als je het vergelijkt met andere plaatsen, maar verder...
Jannoek schreef:Lalage schreef:Rijssen staat wel bekend als een zeer christelijk dorp.
tja, tis maar net wat je zeer christelijk noemt... ik, zoals de meesten misschien weten -> Rijssenaar, vind het allemaal nog wel meevallen. Ok, er wonen ongeveer laten we zeggen 7000 'refo's' maar ik vind dat nog wel meevallen, dat is namelijk nog geen kwart van alle inwoners, misschien wel veel als je het vergelijkt met andere plaatsen, maar verder...
Nancie schreef:Haha, kom je van de veluwe zeker? nee sorry flauw, maar je hebt streken waar je iets mankeert als je voor je 20 geen verkering hebt en voor je 24 niet getrouwd betn (als meisje)
Hoezo de veluwe deze mooie landstreek mag je niet beledigen. Ben helemaal in tranen. Ik ben een meid over een maand 20 nog geen verkering en ook nog niet getrouwd dus...... En het zit er ook nog niet aan te komen ook. Voel me er heel prima bij!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten