Whatever, ik ben er nog steeds niet uit.
Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Tsja, en vrouwen moeten weer één keer in de zoveel tijd hun seksuele spanning ontladen.
Ik vind daar verder weinig egoïstisch aan, je bezorgt er jezelf genot mee maar ontneemt het niemand.
Tenzij je vindt dat seks iets is wat je hoort te delen met je partner.
Aragorn schreef:Dat sluit elkaar natuurlijk niet uit. Sterker nog, door zelfbevrediging neemt de kwaliteit van je seksleven juist toe doordat je je lichaam beter leert kennen, meer ervaring opbouwt met de werking ervan, etc. Vooral voor vrouwen schijnt dat een belangrijk verschil te maken.
Enneh, ik kán me zo voorstellen dat er weinig te delen valt als je partner aan de andere kant van de wereld zit, bijvoorbeeld..![]()
Smurffie schreef:Waarom maakt dat per se voor de vrouw een verschil?
Waarom kun je samen met je man/vrouw je lichaam niet beter leren kennen? Dat hoef je toch niet zelf te doen? En wat ervaring betreft, I won't even go there, maarre, practise makes perfect (met eigen man/vrouw dan natuurlijk)! Mijn man is vaak weg voor zijn werk, soms 4 maanden achter elkaar, maar ik heb nooit de behoefte gehad mezelf te bevredigen.
Hippieblijhoofd schreef:Smurffie schreef:Ik wilde net opmerken dat het wellicht uitmaakt of je alrede seks gehad hebt. Dat je er dan meer behoefte aan hebt misschien. Laurac bewijst het tegendeel, dus dat gaat niet op
Kan nog steeds opgaan, aangezien dat pp verschillend is
wormpje schreef:LauraC schreef:Waarom kun je samen met je man/vrouw je lichaam niet beter leren kennen? Dat hoef je toch niet zelf te doen?
En als je nou geen man/vrouw hèbt om je lichaam beter mee te leren kennen? Wat dan?
Aragorn schreef:Ik had het niet zozeer over binnen of buiten een relatie, dat kan allebei natuurlijk en het nut ervan blijft hetzelfde. Maar het is wel handig om jezelf te kennen vóór je een (seksuele) relatie aangaat, dat is eigenlijk hetzelfde als met het geestelijke aspect ervan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten