[quote="-petje af-"]Hey!
Ik zou je best wel wat goede raad willen geven!
Alleen wat bedoel je met die sliert? Wat voor sliert? Was het huidachtig, of slijmachtig? Was het die sliert die het tegen hield?
Was het de eerste keer dat je een tampon gebruikte? Want zo'n eerste keer doet altijd pijn, bij mij tenminste heel erg! Je moet ook zeker wel ff oefenen
En was je tampon er ook wel aan toe om er al uitgehaald te worden? Want als hij nog te droog is, sorry voor dit smakelijke verhaal, dan doet het ook extra pijn!
Ik snap wel dat je het lastig en moeilijk vind om naar je huisarts te gaan, beetje kwetsbaar dan he! Maar ja je moet maar goed bedenken dat je dan wel meer zekerheid hebt. En als je nu niet gaat en er later nog meer last van hebt, dan verzeker ik je, dan heb je spijt!
Blijf vooral rustig en haal adem....het komt vast wel goed![/quote]
Twas niet me eerste keer dat ik een tampon gebruik, heb al paar keer eerder n tampon gebruik, had het toen ook al. De tampon was toen nog wat droog, dacht ook eerst dat het daardoor kwam. Was me er niet bewust van dat het misschien iets kon wezen. Nu zit ik er eigenlijks best wel over in. En de laatste keer dat ik een tampon gebruikte was die echt helemaal vol. Tkwam dr al doorheen. En toen was het ook zo, toen dacht ik echt ja het komt gewoon omdat die sliert daarzit!
Nu nog ff over de sliert, weet anders gewoon ff niet hoe ik het noemen moet. Tis een huidachtige sliert, als ik tampon inbreng heb ik geen last van de sliert, maar als ik de tampon eruit wil halen dan komt de sliert dwars over de onderkant te liggen, dus hij kan er niet eerder uit als die sliert eraf is. En als ik met mn vinger voel dan voel ik ook dat er een sliert zit.
Na de huisarts toe durf ik echt absoluut niet! Misschien dat ik nog eens de moed krijg om het toch tegen me moeder te zeggen en een afspraak te maken bij de huisarts. Hoop het maar!! Op dit moment zie ik dat absoluut niet zitten![/quote]
Wat de toekomst brengen moge........