Want het konkrijk vanGod is geen zaak vnan eten of drinken, maar van gerechtigheid, vrede en vreugde die de heilige Geest ons geeft. Wie Christus zo dient, staat bij mensen in de gunst en is bij de mensen gezien,
rom 14:18.
dat was de tekst die mij zei dat ik mijn kerk moest verlaten. God wil aanbeden worden, God wil niet zittne luisteren naar onze kletspraat over andere kerkgenootschappen, over wat we wel en niet mogen doen> God wil aanbeden worden en niets anders!!! Lees eens psalm 100 waarin zo ongelooflijk duidlijk naar voren komt wat belangrijk is in onze omgang met God! De poorten binnen met lofzang: dank u God voor alles wat u doet, de voorhoven met lofgezang, looft Hem, prijst zijn naam!
Want de Heer is goed! Zijn goedertierenheid is tot in eeuwighed!1! zin trouw tot in de verre geslachten!!!
Via dankzegging naar lofprijs naar aanbidding, dat is de bedoeling van ozne relatie met God! En aanbidding is ene levenstijl: leven met GOd dag in dag uit en jouw geest met zijn Geest laten communiceren.
Zie je geen vrede, vreugde en blijdschap???? Probeer iets te veranderen, maar het is niet de bedoeling dat jij er aan onderdoor gaat! Als jij inziet dat je nog getrokken moet worden, nog melk nodighebt, dan hoef je niet een ander te gaan bijvoeren. Zorg dat je dichter bij God komt, dan zal Hij dichter bij jou komen.
Zeuren, ouewehoeren staan niet in he trijtje van de vrucht van de Geest. Als je meer zaken tegenkomt uit galaten 5:20 3en 21 dan uit galaten 5: 22 dan moet je wegwezen. Schud het stof van je veoten, zoals de discipelen deden als er niet geluisterd werd naar Gods woord.