Beroepingswerk binnen Refoland.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 15 jan 2007 14:44

freek schreef:
freek schreef:
erikhavenaar schreef:Ds Schultink heeft bedankt voor Terneuzen (net als altijd)

Waarom beroep je hem dan :wink: ?

Er is toch wel iets meer keus (ik dacht 4 ofzo).

Ja, maar die komen ook niet... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

freek

Berichtdoor freek » 15 jan 2007 14:46

Race406 schreef:
freek schreef:
freek schreef:
erikhavenaar schreef:Ds Schultink heeft bedankt voor Terneuzen (net als altijd)

Waarom beroep je hem dan :wink: ?

Er is toch wel iets meer keus (ik dacht 4 ofzo).

Ja, maar die komen ook niet... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:D

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 15 jan 2007 17:30

De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

freek

Berichtdoor freek » 15 jan 2007 19:47

TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)

18 jaar

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 15 jan 2007 21:08

TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)

idd 18 jaar en de kerk zit nog steeds afgeladen vol met stoelen en ik weet niet wat nog erbij.Zelfs op nieuwjaarsmorgen tot grote vreugde van Ds.op"t Hof(komt uit de kerkbode)

freek

Berichtdoor freek » 16 jan 2007 09:53

blaarkop schreef:

idd 18 jaar en de kerk zit nog steeds afgeladen vol met stoelen en ik weet niet wat nog erbij.Zelfs op nieuwjaarsmorgen tot grote vreugde van Ds.op"t Hof(komt uit de kerkbode)

Ze willen eigenlijk weer verbouwen, maar zolang de onzekerheid mbt de gebouwen er nog is, wachten ze daar mee.

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 16 jan 2007 19:42

freek schreef:
blaarkop schreef:

Ze willen eigenlijk weer verbouwen, maar zolang de onzekerheid mbt de gebouwen er nog is, wachten ze daar mee.

Logisch laat de CBZ eerst maar haar oordeel vellen over deze gemeente

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 20 jan 2007 17:04

Bedankt voor HHG Middelharnis - Sommelsdijk
Ds. P.C. Hoek te Sint Annaland
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 21 jan 2007 12:28

Bedankt voor:Damwoude(CGK),Ds.A.C.Uitslag te Kerkwerve
Tweetal te:Noordeloos,Ds.A.C.Uitslag te Kerkwerve en
Ds.A.van der Zwan te Sliedrecht-Bethelkerk
Tweetal te:Rijnsburg,Ds.G.van de Groep te Heerde en
Ds.A.van der Zwan te Sliedrecht-Bethelkerk
Laatst gewijzigd door blaarkop op 21 jan 2007 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 21 jan 2007 13:35

blaarkop schreef:

Is dat de broer van die leraar Duits op het Van Lodenstein? Heb hem volgens mij 1x gehoord in Middelharnis toen we daar op vakantie waren. Heb nog nooit zo'n donderpreek gehoord.... Excuseer, ik kon er niet vrolijk van worden.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 21 jan 2007 15:35

Dominee P. Molenaar uit Scherpenzeel (PKN) heeft een beroep gekregen uit Barneveld. De 23ste moet hij een beslissing nemen. (Ik hoop stiekem dat hij bij ons blijft.)

MrGerwin
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor MrGerwin » 22 jan 2007 00:10

idd, van mij mag hij ook nog wel eventjes blijven!!

Wist alleen heel niet dat jij ook op RW zat zeg :wink:
Gewoon Bijzonder...

Allemaal Bijzonder

Jij bent Bijzonder

Zal ik dan ook Bijzonder zijn?

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 22 jan 2007 03:33

marina87 schreef:Dominee P. Molenaar uit Scherpenzeel (PKN) heeft een beroep gekregen uit Barneveld. De 23ste moet hij een beslissing nemen. (Ik hoop stiekem dat hij bij ons blijft.)

ook na 15 jaar Scherpenzeel ??????????

sunlover
Mineur
Mineur

Berichtdoor sunlover » 22 jan 2007 05:59

Abdijbiertje om 1:00 schreef:
blaarkop schreef:

Is dat de broer van die leraar Duits op het Van Lodenstein? Heb hem volgens mij 1x gehoord in Middelharnis toen we daar op vakantie waren. Heb nog nooit zo'n donderpreek gehoord.... Excuseer, ik kon er niet vrolijk van worden.

Zijn broer geeft idd Duits op het Van LodensteinCollege in Amersfoort die is ook voorzitter van de vereniging ter bevordering van de staatkundig gereformeerde beginselen ( In het Spoor: een groep die weer terug wil naar 17e eeuw)

MrGerwin
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor MrGerwin » 22 jan 2007 23:10

blaarkop schreef:
marina87 schreef:Dominee P. Molenaar uit Scherpenzeel (PKN) heeft een beroep gekregen uit Barneveld. De 23ste moet hij een beslissing nemen. (Ik hoop stiekem dat hij bij ons blijft.)

ook na 15 jaar Scherpenzeel ??????????

Van mij mag hij ook na die 15 jaar nog steeds blijven hoor!! Ken hem persoonlijk vrij goed, en dan wil je hem graag behouden. Maar goed.. ik maak de beslissing iig niet...
Gewoon Bijzonder...

Allemaal Bijzonder

Jij bent Bijzonder

Zal ik dan ook Bijzonder zijn?

Terug naar “Archief”