Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Smurffie schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat
Hoe ideaal! Dat zou je met alleen een echtgenoot in huis niet lukken.
Precies..doe daarbij nog een Duits woordenboek en een zoektocht naar de ideale echtgenoot is onbegonnen werk
Ik bengin inderdaad steeds meer te beseffen in welk een bevoorrechte positie vrouwelijke singles in 1 huis zitten... samen lieve kraalogige muizen vangen op een muisvriendelijke manier, (Echtgenoten zouden dan natuulijk klemmen zetten) altijd een overdosis maandverband en lollies op voorraad, mocht je zelf even tekort zitten (Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken) plotseling besluiten uit te gaan waarna een uur lang activiteiten plaatsvinden rond de spiegels in huis (een echtgenoot zou klagen wanneer je nou eindelijk klaar ben)
![]()
Lalage schreef:Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken
Borkdude zegt juist dat ik niet moet zeuren en dat hij me mooi vindt zoals ik nu ben, als ik zeg dat ik vet ben![]()
cire schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat
Precies..doe daarbij nog een Duits woordenboek en een zoektocht naar de ideale echtgenoot is onbegonnen werk
Ik bengin inderdaad steeds meer te beseffen in welk een bevoorrechte positie vrouwelijke singles in 1 huis zitten... samen lieve kraalogige muizen vangen op een muisvriendelijke manier, (Echtgenoten zouden dan natuulijk klemmen zetten) altijd een overdosis maandverband en lollies op voorraad, mocht je zelf even tekort zitten (Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken) plotseling besluiten uit te gaan waarna een uur lang activiteiten plaatsvinden rond de spiegels in huis (een echtgenoot zou klagen wanneer je nou eindelijk klaar ben)
![]()
Ik hoop dat jullie zelf banden kunnen plakken en fittingen draaien
mini schreef:cire schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat
![]()
Ik hoop dat jullie zelf banden kunnen plakken en fittingen draaien
We kunnen zelfs schilderen en deurknoppen op de deur zetten
JialiKelly schreef:mini schreef:We kunnen zelfs schilderen en deurknoppen op de deur zetten
Om ook nog maar even mee te doen met irritant quoten.
Yea.. We Rock![]()
En deurknoppen aanzetten.. wat kunnen wij dat. Heel recht ook :]
Over muizen gesproken.. er paradeert hier net weer een mooi grijs exemplaar langs MeschIk zal m proberen te vangen voor je!
Lausnitz schreef:Lekker blijven slow chatten jongens![]()
Rainbowgirl schreef::idea: Er gaat eindelijk een lichtje bij me op... Wist niet dat jullie (minstens) met z'n vieren in een huis wonen!![]()
Ontopic: Single... tja. Er zijn al genoeg dingen over gezegd. Heb zelf ook geen vergelijking van eerdere verkeringen. Ben ook nog misschien wel 'heel jong' wat dat betreft. Soms lijkt het me wel tof om een vriend voor het leven te hebben (hoewel - volgens mij schreef Meschianza dat - ook ik van afwisseling houd) maar dan denk ik na over alles wat het met zich meebrengt en dat je het je hele leven met één persoon zal 'moeten' doen. 'Euh nee, toch maar even wachten...'
![]()
rafaell schreef:Ik woon idd ook liever met vrouwen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten