Tijd voor een gitaartopic!

Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:De link is gauw gelegd, gitaren en bier maar inderdaad. Dank voor de tips, 'nothing else matters' lijkt me eerst wel wat om eens uit te zoeken.
Tijd voor een gitaartopic!
Boekenlezer schreef:'k Heb gisteren eens een Maredsous Bruin geproefd. Best wel een lekker biertje.
Ik vergiste me toen ik het laatste beetje uit de fles in mijn glas schonk. De schuimkraag was aardig gezakt, en ik dacht dat de rest er wel in één keer zo bij kon. Ineens komt die schuimkraag enorm omhoog en stroomt helemaal over!
Voor vandaag staat een Maredsous Tripel op het programma.
Proefuitslag: dit is een heel lekkere tripel. Niet te bitter. Alleen voel je hem wel zitten met 10% alcohol, als je hem op hebt!
mohamed schreef:Leuke sport.
Zeker een lekker biertje, Dommelsch daarentegen laat ik graag aan mij voorbijgaan.
mohamed schreef:Leuke sport.
Zeker een lekker biertje, Dommelsch daarentegen laat ik graag aan mij voorbijgaan.
StillAwake schreef:Nog altijd beter dan Grolsch, in mijn optiek het slechtste bier wat ons land heeft voortgebracht (al komt Oranjeboom een eind in de "goede" richting...
Ooit bij een Afrikaans restaurant bananenbier gedronken. Als je die kans ooit krijgt: NIET DOEN...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten