Moderators: johannes1, Moderafo's
StillAwake schreef:Fietsen ook al? ik dacht dat het vooralsnog vooral op electonica vast zat?
De staalprijs is in elk geval alweer aan het zakken, de houtprijs is wel hoog (maar ik neem niet aan dat jouw kinderen op houten fietsen rijden)
Overigens nog een vraag: jij rijdt een Zoë begreep ik. Nu hoorde ik dat je zo'n auto koopt, maar dat je de accu huurt. Heb jij dat ook?
StillAwake schreef:Als je inderdaad zaken uit voorraad haalt is het chiptekort niet relevant.
Maar als je elektrisch wilt gaan autorijden zijn die voorraden er niet of nauwelijks, en zit je wél aan die levertijden vast...
Fietsen: ik koop voor de kinderen altijd tweedehands fietsen (ze zijn toch met een paar jaar te klein.
En ook met tweedehands loop je niet tegen deze problematiek aan.
johannes1 schreef:Als het dan toch over auto's gaat. Mijn koplamp blijft uit, maar als ik tip op glas geef springt hij aan. Wat kan het zijn? Lamp stuk of iets met bedrading?
johannes1 schreef:Als het dan toch over auto's gaat. Mijn koplamp blijft uit, maar als ik tip op glas geef springt hij aan. Wat kan het zijn? Lamp stuk of iets met bedrading?
lammetje schreef:Lang geleden maar misschien dat hier iemand zit met dé tip.
Ik zoek een auto met het liefst 5 zitplaatsen en een achterklep met lage tildrempel voor de hond. Nu springt ze in mijn leaf maar eigenlijk is dat gewoon te hoog (en met d'r 45 kilo echt te zwaar om te tillen). Ik heb geen zin in een trap (hebben we voor de grote auto ook maar vind ik echt omslachtig) daarnaast wordt de auto ook echt vies, wat ik toch een beetje jammer vind.
Nu ik regelmatig ga speuren en trainen moet ik eigenlijk bijna iedere dag met de auto weg, dat springen is gewoon niet goed.
Ik dacht aan een Peugeot partner maar eerlijk gezegd vond ik die auto's best nog hoog.
De Toyota yaris verso of de Fiat qubo zijn net iets lager.
Mijn budget is laag (het is tenslotte een honden auto en hij wordt flink vies, ik zit onder de modder (nouja m'n laarzen) na een trail en de hond ook) mag dus gerust een ouder model zijn en lelijk. Het is echt puur voor het praktische.
Ik wil haar niet op de achterbank, dus ze moet echt in de achterbak passen. Dit omdat er soms ook kinderen mee gaan, vandaar ook m'n voorkeur voor een 5 persoons ipv 2 zitter.
Moet benzine zijn en liefst gewoon niet te duur in wegenbelasting (yaris verso is tot nu toe de goedkoopste maar lastig te verkrijgen)
Iemand nog ideeën voor een model?
lammetje schreef:De tildrempel van een skoda is over de 60 cm. Dat heb ik nu ook, dat is eigenlijk te hoog om de hond regelmatig in te laten springen.
Vandaag met de trap weggeweest maar eerlijk gezegd wordt ik daar ook niet echt blij van. Dus liefst een tildrempel van maximaal 55 cm. Dat is echt laag voor een normale auto.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten