Dat probleem met YouTube heb ik nu opgelost. Ik moest Adobe Flash Player 10 laden. Gisteravond dacht ik blijkbaar dat dat niet kon, vanwege
dit bericht: Flash Player 10.1 is op dit moment niet beschikbaar voor Internet Explorer 9 (64-bit) Beta. Dat was immers het resultaat van mijn zoektocht via Google.
Op de een of andere manier is het net anders gegaan, waardoor het wel lukte. Geen gezeur ook over JavaScript. Ik kreeg een melding in het YouTube-videovenster, en daar heb ik op geklikt. En het installeren lukte.
Het probleem met
http://www.uitzendinggemist.nl is helaas nog niet opgelost.
En wat als je bepaalde dingen op floppydisk heb staan, maar je nieuwe computer kan geen floppies lezen? Een USB floppy drive!

Ik wist tot voor kort ook niet dat zoiets bestond. Ik heb het van mijn collega gehoord. Zelf zou ik denk ik niet op het idee gekomen zijn dat zoiets bestaat.
Zo'n ding is niet in iedere computerwinkel te koop. Ik heb er gisteren bij Dixons om gevraagd, en die had het niet. (Ik kon het ook niet vinden op de website.) Maar de computerwinkel waar ik mijn computer heb gekocht heeft het wel.
Dankzij dit apparaat was ik toch in staat om de lettertypes die ik gebruik voor Hebreeuws en Grieks op mijn nieuwe computer te zetten. Dan kan ik mijn Word-bestanden die bijbelstudie betreffen tenminste weer volledig uitlezen, zonder manco's.
Ik was nooit zo slim geweest om die lettertypen op een CDtje te branden, of op een USB stick te zetten.