Moderators: johannes1, Moderafo's
40 liter zeker?Dat wordt dus sowieso een 400 liter aan benzine wat daar nog aan kosten bijkomt.
hoi Harm, volgns mij als die in goede staat is wel redelijke prijs. Bij auto's ouder dan 15 jaar kan je dagwaarde niet meer berekenen op een site daarvoor. Maar als je verder kijkt op marktplaats zijn ze ongeveer even duur en deze lijkt er netjes uit te zien.Een dealer uit Almere gaat akkoord met mijn bod van 1100 euro op deze Polo uit 1997.
Race406 schreef:Vind ik niet. Voor dat geld kun je hopelijk weer een paar jaar vooruit. Rij je veel kilometers per jaar?
Sabra schreef:Ik zou per definitie geen Polo kopen en zeker geen die meer dan 200.000 km gereden heeft. Waarom koop je geen Yaris of Starlet?
Johan100 schreef: hoi Harm, volgns mij als die in goede staat is wel redelijke prijs. Bij auto's ouder dan 15 jaar kan je dagwaarde niet meer berekenen op een site daarvoor. Maar als je verder kijkt op marktplaats zijn ze ongeveer even duur en deze lijkt er netjes uit te zien.
Maar ja, je kan niet onder de motorkap kijken he;) Soms een gok denk ik of je er een paar jaar D.V. mee vooruit kan.
een 1.4 is ook nog een optie om naar te kijken misschien voor je, i.p.v. 1.6.
Is iets goedkoper zag ik en ook in brandstofverbruik weer iets goedkoper als het goed is.
maar ik wil je niet aan het twijfelen brengen overigens.
Johan100 schreef:Ik zou even navragen of er een onderhoudsboekje bij is (waarschijnlijk niet bij een auto van die leeftijd) of i.i.g. iets bekend is van het laatste onderhoud, olie verversing en wanneer de distributieriem vervangen is bijvoorbeeld...
mohamed schreef:Omdat ik al een half jaar in een Japanse auto rijd en nu echt een keer voor een Volkswagen wil gaan.
mohamed schreef:Omdat ik al een half jaar in een Japanse auto rijd en nu echt een keer voor een Volkswagen wil gaan.
Sabra schreef:Ze staan niet echt bekend om hun degelijkheid, zeker niet een Polo met meer dan 200.000 km. Je kunt dan je geld beter uitgeven aan een betrouwbaar model, zoals een van Toyota.
Sabra schreef:Ze staan niet echt bekend om hun degelijkheid, zeker niet een Polo met meer dan 200.000 km. Je kunt dan je geld beter uitgeven aan een betrouwbaar model, zoals een van Toyota.
mohamed schreef:Ben nog een leuke Volkswagen Polo 1.6 tegengekomen wat dichter bij huis. Het bouwjaar is '96 en hij heeft maar anderhalve ton op de teller.
Ik neig erg naar deze auto die 899 euro moet kosten. Het relatief lage aantal kilometers spreekt me wel aan en ik zie ook geen roest. Wat denken jullie?
mohamed schreef: Neemt moeiteloos 1 op de 9 en dat drinkt een 1.6 niet eens.
mohamed schreef: maar de ervaring leert mij anders met mijn lekkende Suzuki Alto
Johan100 schreef:[qu
Niet vreemd als die lekt.
Normaal gesproken gemiddeld 1 op 18/19 volgens deze tabel. Zie onderaan.
http://www.autoweek.nl/verbruik/3234/su ... -plus-2010
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten