Irak en ISIS

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Re: Irak en ISIS

Berichtdoor ineke-kitty » 22 aug 2014 17:45

Bambi: " maar hij kan alleen de mens gebruiken die naar de zwakheden in zichzelf luistert"

De Bijbel leert dat elk mens van nature slecht is Bambi, er is er niet EEN goed. Bovendien is de duivel de wereldbeheerser dezer eeuw, en elk mens die niet wedergeboren is, en gelooft in Christus Jezus, staat automatisch onder "gezag" van de duivel, en is pas vrij van de slavernij van de duivel als hij tot bekering in Christus Jezus komt.

De ongelovige mens is dus al van nature haatdragend, en tot moord en doodslag in staat.
De meeste mensen weten dit te "onderdrukken" door hun geweten, of door de normen en waarden die nu eenmaal in deze maatschappij gelden, echter alleen door Gods Geest kan men daarvan verlost worden.
Dus als de duivel de kans krijgt gebruikt hij ELK mens, of elke gelegenheid of religie dan ook om dood en verderf te zaaien. ISIS is daar dan ook een typisch voorbeeld van.

mona
Majoor
Majoor

Berichtdoor mona » 22 aug 2014 18:02

Boekenlezer schreef:Ik snap niet waar die lui van IS zich druk om maken. Zelf verkrachten ze ook vrouwen naar hartelust. Menige IS-strijder zal meer seksuele overtreding op zijn geweten hebben staan dan de gestenigde man.
Niet dat ik overspel goedkeur. Helemaal niet. Maar de IS-ers zijn niet de juiste figuren om dat te bestraffen, gezien hun eigen kerfstok.
Vandaag stond er een groot artikel in Elsevier. Een klein stukje:
Kijk naar wat ISIS in Irak aanricht. Afgelopen zondag, gedurende het Suikerfeest, riep de terreurorganisatie vanuit de moskeeën gezinnen op om hun dochters aan te melden bij het ISIS-kantoor voor de 'seksjihad'. Wie dat nalaat, zal worden vervolgd wegens verwaarlozing van de religieuze plicht van de jihad.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs ... -1567635W/
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 aug 2014 18:46

mona schreef:Vandaag stond er een groot artikel in Elsevier. Een klein stukje:
Kijk naar wat ISIS in Irak aanricht. Afgelopen zondag, gedurende het Suikerfeest, riep de terreurorganisatie vanuit de moskeeën gezinnen op om hun dochters aan te melden bij het ISIS-kantoor voor de 'seksjihad'. Wie dat nalaat, zal worden vervolgd wegens verwaarlozing van de religieuze plicht van de jihad.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs ... -1567635W/

Waarmee je meteen zo ongeveer het weerzinwekkendste stukje hebt geciteerd. Je eigen dochter seksueel uitleveren aan zo'n stinkend en weerzinwekkend IS-beest met zo'n grote vieze zwarte baard vol vliegen... brr, alleen al van de gedachte val je toch flauw!
IS verdient het om uitgeroeid te worden.

En dat kabinet? Ach, dat bestaat uit allemaal seculieren. Wat moet je daarvan denken?
Zijn ze daarom misschien zo zuinigjes met steun aan vervolgde christen in het Midden-Oosten? Alle christenheid die weggeveegd wordt, komt ze misschien wel mooi uit, en past dan in hun seculiere agenda. Alleen is het niet slim om dat hardop te zeggen, dus verzwijgen ze het dan maar. Op naar een religieloze wereld, waarin alleen het hier en nu besproken wordt...

Met Syrië kunnen die genoemde kaaskoppen zich maar beter helemaal niet bemoeien. Commnunicatieapparatuur voor gematigde rebellen... ja ja, en nu van IS? Dat wil je toch niet op je geweten hebben. Ik vrees alleen dat onze politici niet allergisch genoeg voor moslimradicalisme zijn, dat ze een dergelijk risico blijkbaar verantwoord vinden, naast het naïeve idee dat democratie in het Midden-Oosten net zou werken als hier...
Ik kan er niet boos om worden als Assad de IS-ers vergast met chemische wapens.

Niet alle moslims zijn terroristen... Nee, maar het is blijkbaar wel een onvermijdelijke kant van de islam, als je ziet hoe het verspreid is: Taliban, ISIS, Hamas, Boko Haram, en dat zijn alleen nog maar de bekende organisaties die in het nieuws komen. Er zijn nog veel meer salafisten etc. Volgens mij snappen de in religieus opzicht naïeve Nederlandse politici dat ook niet, maar denken blijkbaar dat de islam net zo iets is als het christendom, allemaal één pot nat voor hun idee... ](*,)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 aug 2014 19:46

Toen ik net even met Google zocht op 'seksuele jihad' kwam ik o.a. dit tegen: ISIS beveelt alle ongetrouwde vrouwen mee te doen aan seks-jihad
Hoe objectief dit is, kan ik verder niet zeggen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 aug 2014 22:39

Een komiek heeft de Westborough Baptist haatgroep aangeboden vliegtickets naar Irak te geven. Kunnen ze daar gaan protesteren. En die lui hebben het aanbod aangenomen. Ik kan niet wachten op de onthoofdingsbeelden.

http://www.addictinginfo.org/2014/08/22 ... test-isis/
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 25 aug 2014 09:43

Mortlach schreef:Ik kan niet wachten op de onthoofdingsbeelden.
Zit je je nu bij voorbaat te verlekkeren aan barbaars geweld?
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 25 aug 2014 09:48

elbert schreef:Zit je je nu bij voorbaat te verlekkeren aan barbaars geweld?

Waarom vraag je dat nog?
Heb je de ''games'' wel eens bekeken waar lieden als Mortlach en Faramir zich mee vermaken?
Dat is nu de ''natuurlijke'' mens... :wink:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 aug 2014 09:49

Er zijn niet heel veel mensen die ik kwaad toewens, maar de lui van die enge haatsekte zijn uitzonderingen.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 25 aug 2014 10:07

Mortlach schreef:Er zijn niet heel veel mensen die ik kwaad toewens, maar de lui van die enge haatsekte zijn uitzonderingen.
Hoeveel anders ben je dan dan zij?
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 aug 2014 11:26

Dat zij dan zo. Het spijt me dat ik geen heilige ben.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 25 aug 2014 11:32

Boekenlezer schreef:Daar zijn ze weer in het nieuws, onze grote vijanden uit het Midden-Oosten.
Islamitische Staat stenigt man in Irak
Ik snap niet waar die lui van IS zich druk om maken. Zelf verkrachten ze ook vrouwen naar hartelust. Menige IS-strijder zal meer seksuele overtreding op zijn geweten hebben staan dan de gestenigde man.
Niet dat ik overspel goedkeur. Helemaal niet. Maar de IS-ers zijn niet de juiste figuren om dat te bestraffen, gezien hun eigen kerfstok.

Ik denk niet dat ze erg van onze verontwaardiging onder de indruk zijn. Dergelijk vuilnis is alleen onder de indruk van stevig verzet. De Koerden hebben inmiddels een vrouwenlegioen ingezet, dat schijnt ook erg goed te werken, want ISIS gelooft dat als je door een vrouw gedood wordt, je niet in het paradijs komt. Blijkbaar mag je ze wel verkrachten, maar als ze je doodschieten, dan kom je niet in het paradijs.

Ondanks de ernst moest ik er toch om lachen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 27 aug 2014 00:06

NEDERLAND EN EUROPA nemen vluchtelingen op uit oorlogsgebieden. Helaas ook moslim gezinnen net een radicale visie. Zij worden ondervraagd door moslim tolken.en krijgen een humanitaire status. Toch zijn ze geenszins van Plan om over te gaan op westers denken. HAATPREDIKERS met Europees paspoort kun je niet weigeren in Nederland. Ook mensen die zeggen dat ze christen zijn om een status te krijgen, dan gaan ze naar een kerk of gemeente en al vrij gauw komen ze met het verzoek om een doop document datzedan kunnen laten zien, dan haken ze af als ze eenmaal een status hebben. Maruna....... :mrgreen:
For YHWH the LORD is our judge,
the YHWH the LORD is our lawgiver,
the YHWH the LORD is our king;
it is HE who will save us.
Isaiah 33:22

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 27 aug 2014 13:24

Daar moet men dan strakker op screenen. Ik neem aan dat niemand zit te wachten op geïmporteerde haatzaaiers, we hebben er in Nederland al genoeg. Los daarvan, ik zit ook niet te wachten op het importeren van buitenlandse conflicten in Nederland. Het feit dat joden in Nederland worden lastiggevallen, is verschrikkelijk.

Niemand wil dat Hutu's en Tutsi's in Nederland doorgaan met vechten, niemand zit te wachten op een voortzetting van het Midden-Oosten-conflict in Nederland. Het is uiteindelijk geen Nederlands conflict en het zou fijn zijn als wij er in Nederland van verschoon blijven.

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 29 aug 2014 00:00

Free koerdistan !!!!! zij vechten moedig tegen isis en de andere jihad groepen.
Nederland is bereid ze 1000 helmen en 1000 kogelwerende vesten te geven.en een paar balen karton en hout om geweren van te maken :mrgreen: ](*,)
Jongens we zijn o zo bang hier om onze handen aan water te branden.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 29 aug 2014 08:43

Ga zelf ff lekker meevechten ipv vanuit Jeruzalem 's nachts op dit forum te zitten trollen. Neem Ineke-Kitty en Benefietdiner mee, ISIS ejaculeert zeven kleuren vloeibare fecaliën voor gewapende vrouwen en diner kan koken. Succes.

Terug naar “Actualiteit & Politiek”