Boekenlezer schreef:maboc schreef:Als 2 mannen of vrouwen echter hand in hand of gearmd door de stad lopen is dat niet onsmakelijk of onfris (in mijn beleving), het is een oprechte uiting van de liefde naar de ander.
Zoiets behoort niet meer te zijn dan een uiting van normale vriendschap. (Onbevangenheid heet dat ook wel.) Zo zie je dat in bepaalde landen wel eens.
Zodra je bij zoiets echter moet gaan denken aan iets bijzonders, in de sfeer van homofilie, dan is het grondig mis. Dan is de boel verziekt en verpest, en de onbevangenheid gefrustreerd.maboc schreef:Dat je in Nederland openlijk homosexueel mag/kan zijn is op zijn minst beschaving, maar in mijn optiek een zege.
Nee, zoiets is ziek!!
Laten die homo's dat voor zichzelf houden, en eventueel delen met vertrouwelingen die daarvoor geschikt zijn. Maar dring het zien van die afwijking niet aan mij op!!
Had dat dan meteen gezegd....jij vindt het een ziekte, een afwijking.
Dan verschillen wij hierover te ernstig van mening, we zullen het nooit eens worden, want ik wil nog geen millimeter doorbuigen naar jouw standpunten.
Maar je zou het eens in Iran kunnen proberen. Dat heeft weer andere bezwaren voor de gemiddelde christen maar.....de zo genoemde onfrisse bedoeningen zul je er niet veelvuldig tegenkomen.