Optimatus schreef:Alsof alle homo's meteen over hun geaardheid beginnen. Wat een raar vooroordeel.
Dat doen ze natuurlijk niet. Maar er zijn er wel die het te sterk etaleren.
*deleted by me*
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Alsof alle homo's meteen over hun geaardheid beginnen. Wat een raar vooroordeel.
Dine schreef:Laat ik nou altijd gedacht hebben dat 'Hij' niet zomaar met een hoofdletter stond in het onderschrift van Denkertje!
Boekenlezer schreef:tante-tortel schreef:Aan mijn zoon zie je ook niet dat hij homo is. Wat soms best confronterend kan zijn.
Zo heeft hij net de sleutel van eigen flatje gekregen en wordt hij rondgeleid door de wijkbeheerder en die zegt: je kunt hier ook makkelijk met je vriendin in!
Of : hij komt tussen allemaal 55 plussers te wonen die het dus ook over een vriendin hebben: als je een leuk meisje je flat laat zien heb je zo verkering!
Maar wij zijn dan niet zo dat we daar afwijzend op reageren in de trant van: nou dat zal nooit gebeuren want hij is homo.
Eigenlijk laten we het zo.
Weet ook niet waarom eigenlijk
Verstandig. Ik zie dat als de beste manier waarop je met zoiets omgaat. Waarom zou je het aan de grote klok hangen?
En vragen over een uitblijvende vriendin heb ik ook best wel eens gehad, al is het niet zo vaak. Daar hoef je eigenlijk helemaal niet zoveel op te zeggen. Het lijkt mij geen eis om dat te gaan verklaren.
Boekenlezer schreef:Optimatus schreef:Alsof alle homo's meteen over hun geaardheid beginnen. Wat een raar vooroordeel.
Dat doen ze natuurlijk niet. Maar er zijn er wel die het te sterk etaleren.
Zo zou bijvoorbeeld die banner onder de berichten van Denkertje21 van mij wel achterwege mogen blijven.
tante-tortel schreef:Je duwt ze toch zelf ook in een hokje: je spreekt over je HOMO vriend die....
Het zijn toch ook gewoon hokjes? Ik zie dat probleem niet zo.
Verder is er hier niemand die zegt dat Christus niet voor de homo gestorven zou zijn.
Wij zijn allemaal met zonden bevlekt. In zonde ontvangen en geboren. We hebben allemaal het offer van Christus nodig voor ons behoud. Niemand ontkend dat hier.
tante-tortel schreef:Ja? Je kunt toch lezen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten