Berichtdoor phox » 08 jan 2005 17:34
Na al dat geschop [edit: voordat dit het een sticky werd, was het topic omhoog geschopt] wordt het ook weereens tijd voor een inzending. Ik heb er veel voor over gehad om deze foto te kunnen maken: ik ben er speciaal voor naar Barcelona gevlogen! Nou ja, er zat ook meteen een vakantie van een paar daagjes aan vast, maar toch...
Ik had gehoord dat op de Rambla regelmatig zogenaamde living statues te bewonderen waren en deze onderstaande vond ik wel heeeeel typerend voor "de mens en zijn omgeving". Dus heb ik wat muntgeld in die kerel zijn po gedaan en snel een kiekje geschoten, wat overigens nog niet meeviel tussen alle personen die mij probeerden te verdringen om ook dit bijzondere schouwspel van dichtbij te bekijken.
Hoewel het deze maand wel was toegestaan heb ik geen bewerkingen gedaan. Behalve verkleinen dan, anders zou'ie weer niet op het forum passen. De foto lijkt mij sprekend genoeg zoals'ie is...

Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)