One night stand

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cirinde

One night stand

Berichtdoor Cirinde » 30 nov 2004 15:27

een vriend van mij had pas geleden een one night stand. Hij weet dat ik dit weet, en heeft me gesmeekt het net door te vertellen. Ik weet dat als zijn ouders erachter komen de rapen gaar zijn. Dit komt natuurlijk omdat een one night stand natuurlijk taboe is. Zeker in onze gemeenschap, hij wil dit dood zwijgen maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen....help me

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 30 nov 2004 15:30

Mijn reactie zou zijn: Vriend de huid vol schelden, en verder mijn mond houden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 30 nov 2004 15:37

Lijkt me duidelijk, niet doorvertellen dus.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 nov 2004 15:37

inderdaad, tegen hem zeggen dat het erg stom is wat hij heeft gedaan, maar niet gaan klikken.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 30 nov 2004 15:42

werkt ook niet altijd hoor. Je kunt het beter gewoon met hem bespreken, en verder niks zeggen.
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 30 nov 2004 16:25

is het je vriend, of jou vriend... je zit er mee, zou ik ook doen, praat er hier over op refoweb, wij kennnen je niet en zullen niks door vertellen...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 nov 2004 16:50

Wat je moet doen? Niks denk ik.. nouja, iig niet met anderen erover praten.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 30 nov 2004 16:59

Neh inderdaad, het is de verantwoordelijkheid van die vriend dat hij het verzwijgt. Alleen in gevallen dat er mensen gevaar lopen ofzo, zou het terecht zijn wanneer je niet zwijgt.
Als hij er moeite mee heeft dat hij het gedaan heeft, of dat hij nu iets moet verbergen voor zijn ouders, zou ik idd met hem over praten en helpen het op een rijtje te zetten.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 nov 2004 17:01

ik zou eens goed met hem gaan praten, maar het zeker niet verder vertellen.. dat is aan die vriend denk ik.. die verantwoordelijkheid

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 30 nov 2004 17:50

Laat m duidelijk merken dat jij er niet van gecharmeerd ben dat hij je door zijn gedrag in een bepaalde hoek heeft geduwd.
Ik zou er zeer niet mee in mn sas zijn en diegene daar dan ook op aanspreken, evenals het onderwerp van gesprek dus.
ZEKER wanneer diegene er ook nog een vriendin op na houdt...wat niet duidelijk is in je verhaal.
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: One night stand

Berichtdoor Cybercurse » 30 nov 2004 18:55

Cirinde schreef:een vriend van mij had pas geleden een one night stand. Hij weet dat ik dit weet, en heeft me gesmeekt het net door te vertellen. Ik weet dat als zijn ouders erachter komen de rapen gaar zijn. Dit komt natuurlijk omdat een one night stand natuurlijk taboe is. Zeker in onze gemeenschap, hij wil dit dood zwijgen maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen....help me

Neej maar waarom zou je dat doorvertellen? omdat je het er zelf niet mee eens bent??

Kijk, als hij een relatie zou hebben zou je natuurlijk een taak hebben. Ik zou hem dwingen het aan z'n vriendin te vertellen, dreig dat je het anders zelf geheid gaat doen, simpel.

Voor de rest lijkt het me iets wat hij zelf moet weten, je kunt ervan zeggen wat je wilt natuurlijk, maar het aan de grote klok hangen zou geen toffe actie van je zijn.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 nov 2004 21:08

Ik zou het iig NIET door vertellen, die vriend heeft ook gevraagd het niet verder te vertellen. Kennelijk schaamt hij zich toch... Wat je beter kunt doen is met hem praten, hem vertellen dat jij het er niet mee eens bent en ook waarom niet.
Dus, dat.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 01 dec 2004 09:16

en vooral hoe jij je er bij voelt dat hij jou dat verteld heeft, heb ik dus ook gehad.. dat iemand je iets toevertrouwd wat jij dus echt niet wilt weten

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 01 dec 2004 10:17

ja ik zou echt niet iedereen iets toe vertrouwen, en vooral zulke dingen niet, maar ik denk dat er wel meer mensen die dat niet doen.

Maar ja de een zegt eerder iets dan de ander, je weet ook dat je aan hem/haar een vriend hebt, als 'tie zo iets toevertrouwd
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 01 dec 2004 10:19

wedden dat je het mij had gezegt? ik jou wel in iedergeval

Terug naar “Archief”