Censuur Vragenrubriek

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Dorpeling
Luitenant
Luitenant
Berichten: 682
Lid geworden op: 14 mei 2018 19:14

Re: Censuur Vragenrubriek

Berichtdoor Dorpeling » 25 jan 2023 21:44

Inderdaad. Zwanger zijn is geen ziekte, ook dan heb je gewoonlijk handen aan je lijf om je ramen zelf te wassen. Dat ga je toch niet van je (bejaarde?) schoonmoeder verwachten?
En de was opvouwen kan een man ook best, zijn moeder heeft dat lang genoeg voor hem gedaan. Ze waren volwassen genoeg om te trouwen en kindjes te krijgen, dan moet je ook je eigen boontjes kunnen doppen. En anders dan ook daarvoor maar betaalde thuiszorg zoeken ofzo.
Sorry hoor maar dit zou ik ook niet doen. Je moeder is toch geen bediende, kom op zeg. Alsof ze niet al genoeg gedaan heeft voor m. Oké, niet het bed opgemaakt en stofnesten geveegd maar dat kon hij toch ook prima zelf? Grow up ipv je moeder als dank allerlei tekorten te verwijten.

Tss.. wat n verwend stel! dorpeling zit zich hier op te draaien :lol:
Zie het Lam Gods, Dat de zonde der wereld wegneemt! Joh. 1:29

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Censuur Vragenrubriek

Berichtdoor Marnix » 26 jan 2023 11:23

Dorpeling schreef:Inderdaad. Zwanger zijn is geen ziekte, ook dan heb je gewoonlijk handen aan je lijf om je ramen zelf te wassen. Dat ga je toch niet van je (bejaarde?) schoonmoeder verwachten?
En de was opvouwen kan een man ook best, zijn moeder heeft dat lang genoeg voor hem gedaan. Ze waren volwassen genoeg om te trouwen en kindjes te krijgen, dan moet je ook je eigen boontjes kunnen doppen. En anders dan ook daarvoor maar betaalde thuiszorg zoeken ofzo.
Sorry hoor maar dit zou ik ook niet doen. Je moeder is toch geen bediende, kom op zeg. Alsof ze niet al genoeg gedaan heeft voor m. Oké, niet het bed opgemaakt en stofnesten geveegd maar dat kon hij toch ook prima zelf? Grow up ipv je moeder als dank allerlei tekorten te verwijten.

Tss.. wat n verwend stel! dorpeling zit zich hier op te draaien :lol:


Haha doorgaans is een (schoon)moeder niet bejaard maar dat terzijde. Helemaal mee eens. Komen ze een keer even helpen, dan is dat fijn en mag je daar blij mee zijn maar verwachten dat ze wekelijks komen helpen, dan is je maatstaf van wat normaal is niet echt oke. Maar goed, misschien heeft de vraagsteller aangegeven liever geen reacties van anderen te krijgen en staat die optie uit. Ik zou ook niet weten waarom je hier nog op zou willen reageren, de reactie die is gegeven is volgens mij uitstekend, weinig zin om dat te gaan herhalen / onderstrepen verder.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Kapitein
Mineur
Mineur
Berichten: 234
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:04

Re: Censuur Vragenrubriek

Berichtdoor Kapitein » 27 jan 2023 11:02

En hoezo wordt haar verweten ze zijn kamer vroeger niet opruimde en de stofnesten schoonmaakte? Als hij heel jong was, oké, maar 12+: kan je makkelijk zelf.

Laat hem maar de ramen zemen als dat zo belangrijk is (persoonlijk zou ik het gewoon een paar maanden zo laten). Het huishouden en de zwangerschap is van hun samen, niet van moeder.
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Censuur Vragenrubriek

Berichtdoor Prisma23 » 28 jan 2023 10:28

ajl schreef:Hoe kan ik reageren op een vraag in de vragenrubriek als daar nog geen reacties onderstaan. Als er reacties onderstaan verschijnt altijd de optie 'reageer', maar als deze er niet staan zie ik nergens deze optie staan. De vraag 'brief aan schoonmoeder; vraagt namelijk om een reactie ;)


Refoweb voorkomt te heftige en te polariserende discussies. Dit kan ik begrijpen wat dat kan bezoekers wegjagen en dat is slecht voor de inkomsten uit de advertenties. Refoweb is gewoon een bedrijf waar iemand "zijn boterham mee moet verdienen".

https://www.nd.nl/nieuws/nederland/6212 ... soonlijker


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten