Wat ik dan niet snap is dat ik de vaatwasser wel met de telefoon kan aanzetten, dat zou dan toch ook niet moeten kunnen lijkt mij.
Dus vannacht nogmaals geprobeerd, en hoera ... een schone vaat vanmorgen.
Ik had de tijdklok om 22.00 op 2 uur gezet en om 5 uur was de vaat nog een beetje warm, dus dat klopt met mijn tijdklok-planning.
Ik denk nu dat de drukknop tevoren niet goed was ingedrukt (of was blijven hangen), die werkt wel meer niet in 1x.
De drukknop van de wasmachine heeft geen mankementen, die gaan we nu ingedrukt vastzetten en volgens mij moet het dan gewoon lukken.
Beide machines hebben een drukknop waarbij niet te zien is of ze ingedrukt zijn of niet.
De machines zijn trouwens nog geen 10 jaar oud. Ik hou de moed erin!

Wij hebben (nog) geen elektrische auto. Ik denk erover er 1 aan te schaffen, en dan de stroom uit die accu (die zo goedkoop mogelijk is ingekocht, of liefst stroom heeft vanuit de zonnepanelen) voor eigen gebruik te halen, en de stroom die ik over heb zelf terug te leveren aan het net als dat kan.
Ik heb gelezen dat dat mogelijk is bij een aantal elektrische auto's, en een juiste omvormer.
Ook hier geldt: iemand nog aanvullende en/of corrigerende inzichten?
Ik heb me nooit in zulk soort zaken verdiept, en mijn man zegt al snel "een andere machine kopen of accepteren" en ik ben meer van uitzoeken en dan gaan voor wat het meest efficiënt en voordelig is.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)