woutersebel schreef:Oeps, foutje, dacht dat jullie het over Oostenrijk/zwitserland hadden.
Ja Oostenrijk. Maar de Rijn ontspringt in het zuidoosten van Zwitserland
Moderators: johannes1, Moderafo's
woutersebel schreef:Oeps, foutje, dacht dat jullie het over Oostenrijk/zwitserland hadden.
ajl schreef:Hebben jullie nog vakantieplannen? Wij hopen deze zomer naar de bergen te gaan en maken halverwege een huttentocht van 4 dagen. Daar heb ik heel veel zin in,
ajl schreef:Klinkt ook erg goed. Wij hebben inmiddels meerdere pubers en moeten iets meer schipperen mbt camping en dingen die ook zij kunnen doen. Al zijn wij tot op heden nog nooit naar een camping geweest met animatie en glijbanen ed. Volgens mij is er dit jaar ook geen WIFI op de camping
Marnix schreef:Hier 1x een camping waar wel een soort animatie was maar daar gingen de kinderen nooit naartoe. In Zweden had je ook een kinderprogramma maar dat was meer scouting. Hutten en vlotten maken, pijl en boog maken en ermee schieten, vuur maken en broodjes en worstjes roosteren, dat soort dingen. Dat was dan wel weer leuk. Maar goed, de campings met glijbanen en zo zijn vaak al heel groot en trekken een bepaald publiek aan en hebben daarom ook een bepaalde sfeer die niet zo bevalt. Maar een plekje om te zwemmen als het warm is, een tafeltenistafel, voetbalveldje, dat soort dingen is wel weer fijn voor kinderen.
Wifi op campings is vaak zo slecht dat je het beter gewoon niet kan gebruiken met 5g komen we overigens een heel eind als we toch een keer internet willen hebben. 's Ochtends hebben de kinderen nog wel eens even samen een schempje zodat wij ook een beetje rustig op kunnen starten wat prima is, de rest van de dag zijn ze toch alleen maar aan het spelen of met ons op pad
ajl schreef:Dat is zeker leuk. Wij zaten 2 jaar geleden op een camping in Frankrijk die @ stilawake had aangeraden en daar was überhaupt geen bereik met internet. Dat was eigenlijk heel prettig. Voor tieners ( en mijzelf) heb ik het liefst zo min mogelijk internet bereik op de camping. Voor het afkicken wel zo prettig.
Verder is op onze aankomende camping wel een natuurwater en verder een volleybal/voetbalveld. Ook een restaurantje en broodjesservice, maar daar blijft het bij.
ajl schreef:Ik denk dat mijn tieners wifi of data ook wel erg fijn zouden vinden. Ik vind het juist prettig dat het er bijna niet is. Anders ben ik toch geneigd om Netflix op mijn telefoon te kijken in plaats van een goed boek te lezen. verder ben ik ook iemand die rond 22.00 uur de tent inkruipt en rond 7.00 uur opstaat en koffie en thee gaat zetten en eventueel al de wasmachine aanzet. Heerlijk om zo vroeg alles te doen.
dat was het, in alle opzichten.Marnix schreef:klinkt goed, een mooie & gezegende tijd!
ajl schreef:Dat is zeker leuk. Wij zaten 2 jaar geleden op een camping in Frankrijk die @ stilawake had aangeraden en daar was überhaupt geen bereik met internet. Dat was eigenlijk heel prettig. Voor tieners ( en mijzelf) heb ik het liefst zo min mogelijk internet bereik op de camping. Voor het afkicken wel zo prettig.
Verder is op onze aankomende camping wel een natuurwater en verder een volleybal/voetbalveld. Ook een restaurantje en broodjesservice, maar daar blijft het bij.
StillAwake schreef:Ik hoop dat mijn tip de vakantie van je kinderen niet verknald heeft?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast